Nove 112l - 80x35x40



Všetky otázky ľudí ,ktorý začínaju alebo chcú začať s akvaristikou.Akvaristické začiatky.

Nove 112l - 80x35x40

Odoslaťod dado23 » 16 Júl 2009 22:26 pm

Dobry den,

chcel by som si zalozit nove akvarium rozmerov 80x35x40 o objeme 112l a mam par otazok. Male akvarium som uz mal (ked som mal priblizne 6 rokov - nejaka ta rastlinka, molitanovy filter, farebny strk a samozrejme zlate rybky - zavojnatky, teraz sa normalne divim ze mi tie ryby vydrzali necele 4 roky), teraz mam 25l akvarium uz je to lepsie ale aj tak ked som objavil toto forum (zaciatok tohto roka) nemal som z neho najlepsi pocit. Teraz k veci. Akvaristike by som sa chcel zacat venovat aspon kus profesionalnejsie. Nakolko este nemam nic kupene tak sa chcem (radsej) poradit. Som student gymnazia takze financne prostriedky tiez nie su velmi dobre.

Ako by som chcel domov pre moje buduce rybky zariadit?
Osvetlenie: kryt, 80x35 ale v baleni su len 2x18W trubice. Existuju aj 30W trubice, 60cm? Hladal som na internete, no nenasiel som. Alebo do krytu budem musiet pridat trubice?
Substrat: Aquaclay Ground a Aquaclay Ground stare dno
Filter: AQUAEL FAN 3 Plus (casom lepsi)
Ohrievac: AQn 150W (s termostatom)
Dekoracia: koren (zrejme si zozeniem z ovocneho sadu na jesen prip. kupim), kamene (najdem - bridlica? - moze byt?)
hnojenie: nejake tablety ku korenom a sera florena, na CO2 sa este neodvazim
rastliny (ak tam bude tych 60W osvetlenia):
Acorus pusillus
Vallisneria rubra
Aglaonema simplex
Acorus decoratus
Anubias afzelii
Echinodorus ocelot red
Hemigraphis repanda
Limnophila sesiliflora
Ludwigia peruensis
Ak nie su tie rastliny vhodne (mali by byt lebo som si cital o nich na rybicky.net) prosim pomozte vybrat nejake rastliny a pripadne budem rad ak mi poradite nejake ine

A co sa tyka ryb by som chcel mecune, gupky a neonky.

Dakujem za vsetky napady, navrhy, upozornenia,...
Obrázok používateľa
dado23
 
Príspevky: 45
Obrázky: 15
Založený: 24 Mar 2009 21:43 pm
Bydlisko: Podbrezová