96l akva



Všetky otázky ľudí ,ktorý začínaju alebo chcú začať s akvaristikou.Akvaristické začiatky.

96l akva

Odoslaťod Mankois » 27 Aug 2013 20:34 pm

Tak Ahojte. Nedávno som písal v jednej téme o založení akva, ale uvedomil som si že to ešte nemám preštudované tak som sa do toho pustil všetko ešte raz zvážil veľa vecí pomenil a som tu opäť.:) Takže chcel by som vedieť váš názor na môj filter a osadenstvo, na moje 1. vlastne 2. akvárium. Akvárium 90dx40šx30v. Pôvodne som chcel dať výšku 35 a šírku 35 ale potom som si povedal že tam urobím vlastné 3d pozadie aby som zakryl všetku techniku a aby to bolo estetickejšie tak som tú šírku zväčšil. Chcem akvárium ktoré bude plné rastlín. Tak začnem filtrom. Filter som sa rozhodol si urobiť vlastný, sklenený externý:
IMAG0056.jpg

Veľkosť neviem rozmýšľal som 20x20x20 ale tam sa mi nevojde aj čerpadlo aj molitan atď. Takže to budem musieť vymyslieť. No a na trubici odkiaľ ide voda z akvária do filtra chcem dať ventil pre istotu. Sklo na filtri bude voľne položené. Ale neviem či tam mám dať iba molitan alebo aj biopur...
No to filter. Teraz osadenstvo.
Xiphophorus hellerii-1samec 3 samice
Poecilia sphenops-1 samec 3 samice
Poecilia reticulata-1 samec 3 samice
Betta splendens-1 samec 2 samice
Paracheirodon innesi- neviem čo najviac samozrejme s rozumom, tie dám až posledné.
Pancierničkoch-3-4
Prísavníky- 2
Krevetky
No ale neviem či to nieje na 96l akva moc tak či to radšej nemám dať z tých živorodiek iba po 2 samice a 1 samca.
No tak ďakujem za vaše názory.
Mankois
 
Príspevky: 37
Založený: 20 Júl 2013 19:13 pm

Reklama

Re: 96l akva

Odoslaťod MaximusSk » 27 Aug 2013 20:47 pm

clanky/biofilter_matus.php o filtri maš všetko tu napisane, z toho tvojho nakresu som jelen s prepacenim :-D

k osadenstvu tolko ze tie gupky platy a zviorodky vynechaj, su to strasne prasata s prepacenim seru kade chodia, k neonkam tolko iba ze cim viac tym lepsie minimalne by som dal 20ks + tie panciernicky a krevetky to by asi tak stacilo