Ja som síce nekomunikoval s predajcom, ale tovar mi prišiel rýchlo a to je to, čo ja potrebujem od eshopu. Na vykecávanie s predajcom sú kamenné obchody
Jedna z dôvodov, prečo sú eshopy lacnejšie, okrem toho, že nemusia platiť priestory, je to, že tam neni priamy kontakt so zákazníkom. Aj keď môže byť na báze dobrej vôle.
Čiže asi tak. Rešerš je na Tebe, ako a čo nájdeš na internete, na fórach, atď... a potom kde to nájdeš, v ktorom eshope... a potom či si zvolíš eshop s trošku vyššou cenou ale s možnosťou "hotline"-u a spýtaš sa predajcu, alebo si zvolíš lacnejší eshop, ale "na blind"... alebo pôjdeš na drzovku do kamenného obchodu, budeš tam vykecávať s predavačom, kým z neho vytiahneš info, čo si chcel a potom si kúpiš z internetu... možností je veľa
A keď sa veci strašne poserú, stále máš 7 dní na vrátenie tovaru bez udania dôvodu (či dokonca 14?) a to zo zákona.
PS reakcia: Odpoveď bola síce drzá, ale priama. Keďže nevidíme celý mail, ani Tvoj mail, viac sa na to nedá povedať...