Aquanaut napísal:...čo sa týka obchodu - na rade s ďalším krokom je ako sa zachovajú v predajni, nie je dôležité len predávať, ale popri tom poskytnúť aj servis a poradenstvo, reklamácie alebo ponúknuť náhradu - zľavu a pod. keď sa to už stalo, priznať si vinu a ospravedlniť sa, aj to sa veľmi ráta a človek to berie lepšie..
arowana napísal:
Máte dosť scestné predstavy o fungovaní petshopu.
Luboo napísal:ASUSKO napísal:rusty napísal:Predajňa je pekná. Široký sortiment techniky, liečiva, testov... Personal slušný a snaží sa. Ale som sklamaný. Kupoval som tam asi pred rokom 4ks Crossocheilus siamensis (Mrenka siamska) (tak to bolo na popiske akvária) a keď podrástli, tak to boli Epalzeorhynchos kalopterus (Mrenka Krásnoplutvá). Hneď sa mi to nezdalo, lebo boli v mojom akvárií k sebe agresivné. Pravda je taká, Mrenka siamska SAE je mierumilovná. Nevadí. Dostali ma. Viac tam nepôjdem. Škoda cesty zo SNV do KE a naspäť.
v každej predajni sa možeš pomylit nie len v akvaristike
co je to za uvahu,že kupiš chybny tovar a si povieš že už tam vobec nepojdeš - nechapem
Čo nechápeš? Že je sklamaný z toho, že mu predali niečo, čo si nechcel kúpiť?
Však mohli napísať na menovku k akvaru MOŽNO, alebo UVIDÍTE, keď vám ryba dorastie... Alebo VEĎ TO JE JEDNO - hlavné je, aby ste za rybu zaplatili...
Nad niektorými odpoveďami v tejto téme len krútim hlavou.
rusty napísal:Fíha...Si borec, keď tu poznáš všetky témy.
gabrielkoo napísal:Dnes som na tuto predajnu RIADNE NASTVANI dovod je jednoduchy a prosti .
Videm z predajne a co nevidim auta vo dvore ktore blokuje bezbarierovy pristup pre vozickarou a kociky .... to by sa dalo ešte prekuknut ale to, že som zaregitroval ako tam v zime sedela mlada SLECNA na VOZIKU a nemohla vojst do predajne tak to je NEPRISTUPNE A NEDOSTOJE ... neviem ako ostatnych ale mna sa daco take dotkne ,
prosim vas rieste tu barieru lebo inak fakt neviem nanco je tam vobec urobena (koli tazkemu tovaru, alebo koli ludom ? )
Užívatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 0 hostí.