Ahojte krevetkari,
chcel by som sa s Vami podelit o moje najnovsie skusenosti s kupou krevetiek cez internet z Nemecka. Po prezreti ponuk od viacerych spolocnosti som si vybral fi. Flora aquaristik (www.fashop.de). Platbu som realizoval VISA kartou. vsetko prebehjlo bez problemov a platbu mali sparovanu za cca hodinu. Do zahranicia posielaju krevetky iba v pondelok, platbu som mal realizovanu v pondelok okolo obeda, takze samozrejme mi to uz v ten den nezabalili a cakal som tyzden na odoslanie. Spolocnost posiela krevety UPS kurierom a na poziadanie mi vecer poslali UPS cislo zasialky. Do tohto momentu sa mi zdal byt servis profesionalny. V utorok rano som obvolaval UPSku a dozadoval sa neuspesne aktualneho stavu svojej zasielky, take cislo jednoducho u nich neexistovalo. Poobede mi volala svokra ze v schranke mam oznamenie o doruceni balika, ktory si mozem vyzdvihnut na poste. Nakoniec to islo cez DHLku a balik mi nechali ulozeny na poste nakolko ma nezastihli doma. Povodne som si to chcel vyzdvihnut priamo v kurierskej spolocnosti aby mi s tym kurier nebehal po celom meste. Cely stastny som sprintoval na postu a skutocne sa jednalo o zasielku z Nemecka. Servis do 24 hodin. Nemecka firma na svojej internetovej stranke proklamuje 98% uspesnost dorucenia zivych zvierat a ze baliky su specialne balene v termoboxom , kde zvierata vydrzia bez problemov 24hodin cestu v teple. Dlho som vahal ci objednavat krevety v tychto jesenno-zimnych mesiacoch ale nemenej pozitivne referencie zakaznikov zobrazovane na ich webstranke ma presvedcili, ze by malo ist o bezproblemovy servis aj v tychto zimnych mesiacoch.
Po otvoreni kartonovej skatule som sa zacal prehrabavat kopu slamy v nadeji ze niekde v strede najdem spominany termobox. Nasiel som vsak iba obycajny sacok s vodou a v nom 14 mrtvych kreviet. Prezila mi iba jedna samicka. Kazdy normalny clovek musi uznat , ze v spominanom pocasi asi nebola sanca aby to tie krevetky prezili. Jednalo sa o druh neocaridina sp. blue. Reklamaciu spolu s fotkami krabice so slamou a mrtvymi krevetami som poslal mailom este v ten den. Na reklamaciu mi zatial nikto neodpovedal uvidim ako to dopadne, ale velke sance tomu nedavam....
Kazdopadne som sa chcel s Vam podelit o svoju negativnu skusenost a mozno upozornit na spominanu spolocnost, aby ste podobne ako ja nepocitili sklamanie na vlastnej kozi. Taktiez som chcel otvorit tuto temu aby sa aj ostatni krevetkari mohli podelit o svoje pozitivno/negativne skusenosti s kupou krevetiek cez net.
Andisko