Hej, pravda, samozrejme tá komunikácia by mala byť obojstranná. Čiže aj predajca by mal skontaktovať kupcu, že to-čo nemá. Jasná vec. Ak nemá kapacitu na predaj malých objednávok pre malých odberateľov, akvaristov, len na odber po 100 kusoch, tak má jednoducho taký druh predaja zrušiť. Lebo napr. keď predá 50 rastlín do obchodu, z čoho je 5 kusov malých, z ďalšej dodá len 45 a 5 iných, tak s**ť na to - predá sa. No keď objedná akvarista 2-2-1-2-1 kusov z daných druhov, tak mu zrejme neni jedno, čo príde.
Ja som mal X takých skúseností na eBay-i. Kúpil som nabíjačku na akumulátor, poslali na iný model, skontaktoval som ich, oni sa ospravedlnili a poslali ten správny ešte raz, zadarmo. A to tá nabíjačka stála skoro 40 EUR.
Našim problémom s takými predajcami, ako Rataj je, že oni majú taký druh predaja podľa mňa len ako istý druh charity pre akvaristickú obec, než zárobkovú činnosť... tým pádom akože ignorovaním nič nezískame, de facto im spravíš len dobre, nemá to "výchovný účinok"... oni žijú z tých, už pred tým spominaných veľkých objednávok.
Napriek tomu všetkému, ako som tu čítal, tie skúsenosti som skôr lepšie, než horšie, takže by som Rataja Jr a Sr neodpísal. Skôr si myslím, že tie zlé skúsenosti sú výnimkou. Samozrejme to ich ešte neospravedlňuje! Takéto nezrovnalosti v objednávkach by sa mali riadne doriešiť. Ich poslanie tých chýbajúcich rastliniek finančne nezruinovalo, a zákazník by bol spokojný, a šíril by nevídané dobré skúsenosti s firmou a nie zhorklé zlé skúsenosti
