jankoo napísal:No ja som tiež amatér. Mám problém s hmlou vo vode. Nové akvárium 140 l dole kamene ktoré som vyvaril. je tam 10 tetra červená a 6 gupka. akvárium napustené v pondelok čiže 3 dni a ako som po dvoch dnoch dal rybky na na druhý deň už biela hmla v akvariu. voda testovaná papierovými pásikmi a ph zhruba 7,2. kh okolo 20. gh 7 voda zo studni na dedine pridal som tam START PLUS potom CHLOR STOP a ICHTIO niečo pre zdravé akvárium. a mám 2 rastliny pridané naraz z rybkami a neviem prečo je voda ako hmla. je tam Vallisneria rubra serpanta a Hemigraphis minima. Tej Vallisnerii po jednom dni kúsok hnednú listy. môže byť tá hmla od rastlín? filter AQUAEL fan 2 je to na 100 až 150 litrové akvárium.ale ako filter je tam len čierna špongia.Ale na fórumoch píšu že časom sa to napravý keď sa voda ustáli a filter zabehne.
palowolley napísal:Dobrý deň
Som uplny nováčik a mam akvarko 2 dni a v nom mam mutnu vodu newiem kde je chyba vodu som tam dal odstatu asi 5h pred naliatim kamene som prewaril rastlinky umele a filter značka:AQUAEL a model: Fan-mini plus akvarko je 20L a mam v nej pre Začiatok rybky Zavojnatky 3KS newiem v čom je problem skušal som aj pozreit na filter ale on je čisty Dakujem za radu
DavidPida2 napísal:mam len 2karasy(čiže závojnatky asi), 2 platy a prísavníka jedna živá rastlina. Nechapem ako sa to mohlo takto zašpiniť za 3dni pls poraďťe.
To ako dlho mas akva nerozhoduje ci si zaciatocnik, pokrocily alebo nebodaj profesionalDavidPida2 napísal:Ja zaciatocnyk niesom ja osom pokrocily takze mam skusenosti ale nechapem teuj zltej vode
No uprimne, podla toho pristupu sa ani moc nedivim. Ale to je uz OT, rovnako ako niekolko predchadzajucich prispevkov. Prosim drzme sa temy.DavidPida2 napísal:Ved to som ako detail napisal lebo ma nazivali ze som amater ...
DavidPida2 napísal:Ja zaciatocnyk niesom ja osom pokrocily takze mam skusenosti ale nechapem teuj zltej vode
Naspäť na Začínam s akvaristikou