Som začiatočník pomôžte mi



Všetky otázky ľudí ,ktorý začínaju alebo chcú začať s akvaristikou.Akvaristické začiatky.

Odoslaťod Giftzahn » 20 Feb 2009 12:36 pm

Wimp napísal:dik za rudu giftzahn no oadku som uz vybral takto caka na odobrenie:2x ancistrus.spp,2x Trichogaster trichopterus, 4x gupka,6x Brachydanio Rerio, 2x colisa lalia prisavnickov budem ladovat uhorkamy a salatikom je to vacsia sranda :) filter vymenim :) ten aquaball dam do 30L .a tie rastlinky mozu byt?:aponogeton alvaceus bulp, Blyxa aubertii lrinum thianum, Limnophillia aquatica, lilaeopisis novae-zelandiae.


njn, rastlinky si si vybral pekne....aponogeton - narocna rastlinka, blyxa, crinium, lilaeopsis detto....njn aby ti pekne rastli v novom akva budes mat co robit :twisted: specialne aj preto ze ak vazne budes mat osvetlenie 0,2W/L..... :cry: to je tak dost mozno pre rozsievky :cry: a Batmana :mrgreen:

ja by som volil uplne inu zostavu ....

Obrázok

ak si odmyslim ten pogostemon helferi v popredi....toto je celko fajne udrzatelne akva aj pre zaciatocnika
ak dobre vidim na obrazok: je tam v pozadi vallisneria, potom anubiasy, a nejake microsorium....cize celkovo 4 druhy rastliniek ktore zvladne aj zaciatocnik :wink:

pozri sem pre inspiraciu:
http://aquascaping.flowgrow.de/
kamene/korene v akva:
http://aquascaping.flowgrow.de/aquascap ... -aquascape
Obrázok používateľa
Giftzahn
 
Príspevky: 6033
Obrázky: 12
Založený: 11 Jan 2008 14:09 pm
Bydlisko: Bratislava

Reklama

Odoslaťod Wimp » 20 Feb 2009 12:55 pm

ok dik giftzahn :) obsadku necham tak ako som napisal naposledy a nad rastlinkamy este porozmysam skusim ich skombinovat s niektorymi ktore si my poradil a poradim sa este s predavacom v obchode THANKS:)
Obrázok používateľa
Wimp
 
Príspevky: 46
Obrázky: 1
Založený: 10 Feb 2009 15:30 pm
Bydlisko: Bratislava-Vajnory

Odoslaťod Pavol_XV » 20 Feb 2009 21:42 pm