Automatizácia



Všetko čo nezapadá do ostatných sekcií - rôzne problémy s chodom akvária, fotografovanie, pozadia....

Automatizácia

Odoslaťod supravodic » 20 Mar 2009 16:19 pm

Ahoj, nepatrím medzi takých zažratých akvaristov ako vy ale aj ja mám dve rybky. Trošku som sa tu motal po Vašej stránke na inšpiráciu.
Niektorý to berú dosť vážne. Pracujem ako programátor.
Nerozmýšlate na automatizáciou akvária? Viem Vám urobiť čokoľvek podľa fantázie. Môže sa Vám zapínať osvetlenie, ohrev, regulácie čokoľvek.
Ako riadiacu jednotku by som použil automat od Siemens.
Dá sa urobiť aj vizualizácia na počítač kde budete vidieť teplotu a všetky vaše srandy. Cez PC to viete aj ovládať a podobne. Archivácia teplôt v AQ, grafy a podobne.

supravodic@centrum.sk

:idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:
supravodic
 
Príspevky: 9
Založený: 20 Mar 2009 16:09 pm

Reklama

Odoslaťod Y2K » 20 Mar 2009 16:22 pm

Hmm...zaujimave 8)
Y2K
 
Príspevky: 176
Obrázky: 18
Založený: 09 Mar 2008 11:17 am

Odoslaťod pytel » 20 Mar 2009 16:33 pm

http://www.akvarko.cz/akvarium.php?nadrz=3817

tady máš ukázku jak se to dá udělat.
pytel
 
Príspevky: 177
Obrázky: 12
Založený: 14 Feb 2006 11:46 am
Bydlisko: Znojmo

Odoslaťod majko » 20 Mar 2009 16:52 pm

Automat od siemens :D koxo hadam rovno S7ku nie :P ?
Obrázok používateľa
majko
 
Príspevky: 1365
Obrázky: 54
Založený: 04 Aug 2003 09:07 am
Bydlisko: ZV-Očová

Odoslaťod supravodic » 20 Mar 2009 16:56 pm

A prečo nie.
Kto má na to a chce.
Ale simatic je asi veľký luxus.
kto je dobrý vie aj z menším?
čo napríklad LOGO alebo S7-200?
Ja mám doma200 a celý dom mám graficky znázornený v PC. môžem všetko ovládať a zároven sledovať a čokoľvek iné.
supravodic
 
Príspevky: 9
Založený: 20 Mar 2009 16:09 pm

Odoslaťod Miloš » 20 Mar 2009 18:24 pm

ono neviem ale ak by som si robil riadici system na akva tak Siemens by bol asi posledna volba programuje sa naozaj dobre ale cena je pre bezneho smrtelnika privysoka