[/quote]Henrieta D napísal:Poslušne hlásim, som naletela ..... , nemali sme zrovna moc času odsledovať a preskúmať od koho si kupujeme, ja viem čo si teraz hovoríte ale...
Chovný samci sú taký, že majú tendenciu sa stále množiť.
Sú trochu drahší ako obyčajný ale kdo má skutočný záujem chovať bojovnice si ho vezme domov.
martin_s napísal:Ale sa im uz zdvihla kultura v podnikani uz to nie je sef a zastupca sefa O chvilu tu bude generalny riaditel, riaditel oddelenia odbytu, styku so zakaznikmi...
A k tomu este pozitivne ohlasy "zakaznikov" z rovnakej IP adresy, napriek tomu ze jeden je z Presova, jeden z BA a jeden zo Zilinyaqua-centrum.wbl.sk napísal:Majitelia:
Jakub Žalman 0918421419
Richard Jančík 0904277955
Jakub Žalman & Richard Jančík
My sa zaujímame akvaristikou už dlhší čas 8-10 rokov a už keď teraz niečo vieme o akvaristike sme sa rozhodoli si založi AQUA CENTRUM a pôvodne sa to malo skladať iba z jednej čati: AQUA Flora( akvarijné rastliny ) ale po dlhších časoch sme už založili aj AQUA Chovňa a to sú vpodstate akvarijné ryby a máme ich aj v dobrej kondící a máme tam aj chovné kusy.
Ďakujeme všetkým naším zákazníkom a čitateľom.
S pozdravom Jakub&Riso
No len ak sa riadia spravnym poriadkom rovnako ako napr. hygiena, tak na to aby sa podnetom museli zaoberat tak musi splnat nejake podmienky podla zakona...maxxx01 napísal:martin_s, nie som si istý, ale viem, že SOI je povinná zaoberať sa každým podnetom, ktorý dostane, takže asi aj áno. Napokon, nebude veľmi ťažké to preveriť.
Cize podla pokynov na stranke SOI:martin_s napísal:No len ak sa riadia spravnym poriadkom rovnako ako napr. hygiena, tak na to aby sa podnetom museli zaoberat tak musi splnat nejake podmienky podla zakona...maxxx01 napísal:martin_s, nie som si istý, ale viem, že SOI je povinná zaoberať sa každým podnetom, ktorý dostane, takže asi aj áno. Napokon, nebude veľmi ťažké to preveriť.
Podania občanov a právnických osôb, ktoré SOI prešetruje v rámci kontrolnej, inšpekčnej, dozornej činnosti a trhového dohľadu, nie sú sťažnosťami podľa zákona č. 152/1998 Z. z. o sťažnostiach. Ide o podnety poukazujúce na porušovanie právnych predpisov, na diskrimináciu a klamanie spotrebiteľa, na nevybavenie reklamácií v zákonom stanovenej lehote a na porušovanie ďalších povinností zo strany podnikateľských subjektov pôsobiacich na vnútornom trhu pri predaji tovaru a poskytovaní služieb.
Užívatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 2 hostí.