Nové akvárium - prosím poraďte mi



Všetky otázky ľudí ,ktorý začínaju alebo chcú začať s akvaristikou.Akvaristické začiatky.

Nové akvárium - prosím poraďte mi

Odoslaťod Lacuna » 29 Nov 2009 16:12 pm

Dobrý deň. Moji rodičia mi kúpili guľové akvárium 10L (ja viem že je nevhodné) bez filtra , osvetlenia proste bez všetkého.Chcela som sa Vás opýtať:
1) Stihne sa voda prekysličiť?
2) Aké rybky sú do takéhoto máleho akvária vhodné?
3) Ako často by som mala meniť vodu?
4) Aké krmivo je vhodné pre rybky(Ak chcem gupky a neónky) stačí to čo je dostať v bežných obchodoch s akvaristikou?Myslím to "suché" ?

Môžete priložiť aj zopár Vašich rád (ja sa len poteším , pretože som úplný začiatočník) , len prosím nepíšte že si mám kúpiť väčšie akvárium.(Rodičia mi to nedovolia :( )

Prosím poraďte mi...Ďakujem :)
Lacuna
 
Príspevky: 3
Založený: 29 Nov 2009 15:50 pm

Reklama

Re: Nové akvárium - prosím poraďte mi

Odoslaťod tigrik321 » 29 Nov 2009 16:23 pm

to neny akvarium ale pohar......nedovolia zaujmave...no jedneho karasa si tam kup a hotovo a jednu rastlinky neaku malu....to bude stacit....
Obrázok používateľa
tigrik321
 
Príspevky: 375
Obrázky: 12
Založený: 09 Aug 2009 12:35 pm
Bydlisko: Topolcany

Re: Nové akvárium - prosím poraďte mi

Odoslaťod salik » 29 Nov 2009 16:24 pm

Gulove akvarium - osvetlenie + par otazok....
viewtopic.php?t=951

Lacný filter? (guľovité akvárko 5L)
viewtopic.php?t=688
Obrázok používateľa
salik
Site Admin
 
Príspevky: 2873
Obrázky: 52
Založený: 07 Jún 2002 19:06 pm
Bydlisko: Sväty Jur

Re: Nové akvárium - prosím poraďte mi

Odoslaťod dusik » 29 Nov 2009 16:25 pm

S prekysličením vody problém nebude, ale s tvarom akvária áno. Maximálne 1 bojovnica. O tom čo je vhodná do gule neviem, ale nič iné asi nie. Potom krevetky.
Obrázok používateľa
dusik
 
Príspevky: 1187
Obrázky: 21
Založený: 27 Nov 2008 21:57 pm
Bydlisko: Martin

Re: Nové akvárium - prosím poraďte mi

Odoslaťod eminence » 29 Nov 2009 16:28 pm