začiatočníčka



Všetko okolo akvarijných rýb

začiatočníčka

Odoslaťod tinca34 » 11 Apr 2010 16:00 pm

Dobrý deň ,som úplná začiatočníka, ktorá by rada mala krásne 12 -13 l akvárko len neviem ako nato.Chcela by som mať viac rybiek buď z jedného druhu alebo nejaké, ktoré by sa k sebe hodili .Páčia sa mi gupky .Prosím Vás ak viete mi nejak popísať alebo odporučiť aj koľko rastlín môžem dať do takého akvárka alebo nejaké ozdôbky budem povďačná.Viem ,že by mi mohli poradiť aj akva obchode len nechcem ,aby tá rada spočívala len kvôli ich zisku veď sú rôzni obchodníci :) .Ďakujem veľmi pekne za rady pekný dník prajem všetkím nadšencom akváriek :D
tinca34
 
Príspevky: 13
Založený: 11 Apr 2010 15:23 pm

Reklama

Re: začiatočníčka

Odoslaťod gabrielkoo » 11 Apr 2010 16:31 pm

skus citat na forume ..
Gupka je hejnova ryba akva bude pre nu asi male .. mozno pre krevetky by bolo akurat ..
Staci len studovat forum a najdes odpoved .
gabrielkoo
 
Príspevky: 177
Obrázky: 3
Založený: 07 Feb 2010 21:26 pm

Re: začiatočníčka

Odoslaťod tinca34 » 11 Apr 2010 16:37 pm

Ďakujem za odpoveď ,tých info na fórume je véééľmi veľa preto som napísala konkrétne otázky aspoň z časti ...ešte raz dík za info.
tinca34
 
Príspevky: 13
Založený: 11 Apr 2010 15:23 pm

Re: začiatočníčka

Odoslaťod Miloš » 11 Apr 2010 16:39 pm

12l akvarko je z dlhodobeho hladiska vyzva pre skuseneho akvaristu nie pre zaciatocnika
doporucujem ti akva o objeme aspon 50l cim viac tym lepsie vyhnes sa tym problemom so stabilitou a moznemu sklamaniu
pocet rastlin cim viac tym lepsie
ozdobky neviem co tym myslis ( tusim to len si nechcem pripustit ze to pre niekoho ozdobky su :) ) ale korenom nic nepokazis pripadne tam mozes dat nejake zaujimave kamene
Obrázok používateľa
Miloš
 
Príspevky: 1083
Obrázky: 113
Založený: 19 Aug 2005 18:47 pm
Bydlisko: Bratislava

Re: začiatočníčka

Odoslaťod Miloš » 11 Apr 2010 16:41 pm