Začiatočník 90L



spustená nová sekcia kde budete mať možnosť prekonzultovať s akvaristami dosiahnutý layout Vášho akvária

Začiatočník 90L

Odoslaťod PETER+ » 18 Máj 2010 10:39 am

Chcel by som vám predstaviť nové akvárium som začiatočník tak mi možno aj pomôžete, poradíte a usmerníte .
Akvárium: 65x35x40 90l
Založené: február 2010
Filter: FAN1
Vzduchovanie - zapínam len občas
Osvetlenie 2x15W plánujem ešte jednu 15W podla náročnosti rastlín.
Kryt vlastná výroba

Preštudoval som si nejaké knižky články z netu a tak o zakladaní akva takže asi po 2-týždňoch filtrovania a vzduchovania som postil prvé rybky živorodky 5 ks. Neskôr prísavníci neonky a tak akvárium bol asi štandart u začiatočníka skalky nejaké rastlinky a tak. Neskôr som prisádzal rastlinky, koreň, vačšie skalky, .. Tento výkend som upravoval dekoráciu dekoráciu, pridal koreň asi dva týždne som ho luhoval, skrýše zo skál andesitu. Prikladám foto:
Plánujem do popredia ku koreňu ešte machovú gulu, na skaly jávsky mach resp. niečo podobné, do zadu v lavo za skalu a pred filter nejaké vyššie trávy a vlastne celé pozadie nejak poriešiť z rastlín do stredu nejakú červenú. Prosím ak máte nejaké typy poradte. Možno ste si všimly zopár umelých tie chcem nahrádzať živými.
Prílohy
P1010189.JPG
P1010186.JPG
P1010183.JPG
PETER+
 
Príspevky: 83
Obrázky: 18
Založený: 25 Mar 2010 08:31 am
Bydlisko: LM

Reklama

Re: Začiatočník 90L

Odoslaťod neger501 » 18 Máj 2010 10:47 am

Podla mna na zaciatocnika paradny zaciatok :) Akurat ten strk je na moj vkus moc hruby a aquael fan 1 je nevyhovujuci na 90 litrov.Davam ti plus zato ze si nechal akvarium zabehnut :)
Obrázok používateľa
neger501
 
Príspevky: 314
Obrázky: 211
Založený: 07 Máj 2008 17:50 pm
Bydlisko: Nemsova

Re: Začiatočník 90L

Odoslaťod thorncrown » 18 Máj 2010 10:53 am