Vravim, ze som to kontroloval, v praxi ale nie je mozne to skontrolovat cele - mnohokrat to ani ine okolnosti nedovoluju - vid ochranna folia, ktora tam mala byt ako ochrana pred poskodenim, ktore tam bolo uz pred jej nalepenim
Kazdopadne keby som si to spravil sam, tak nemam tu drzost to chodit reklamovat. Navyse som to doniesol v ten isty den. Je to uplne bezne, ze tovar je poskodeny pod obalom, prevadzkujeme predajnu s bielou technikou a mame s tym skusenosti. A este podotykam, ze su to vyrobky vyrobene v strednej Europe, takze sa tento problem netyka len Ciny
Vzdy vyjdeme v ustrety zakaznikovi, lebo vzdy je sanca, ze to tam bolo pred kupou a ak ho vypoklonkujeme, tak mozme pocitat s tym, ze uz ho viac neuvidime
Myslim si, ze vyjst v ustrety zakaznikovi je ta najlepsia moznost pre obe strany. Obchodnik nestrati, resp. udrzi si zakaznika a zakaznik je spokojny, ze sa domohol svojho prava.
A v zaujme spokojneho zakaznika by mal aj dodavatel/vyrobca vyjst v ustrety. Tot moj nazor
Mimochodom, reklamacia sa ma vyriesit este v ten isty den - je to v zakone a boli u nas aj zo SOI-ky a upozornovali nas na to
do 3 dni len vo vynimocnych pripadoch, 30 dni len ak ide o zlozite technicke poskodenie na ktore je nutne odbornejsie posudenie.