akvarium(54l)-problem



Všetky otázky ľudí ,ktorý začínaju alebo chcú začať s akvaristikou.Akvaristické začiatky.

akvarium(54l)-problem

Odoslaťod lakystar » 27 Aug 2010 18:06 pm

Dobry dne,
kupil som si 54l akvarium .Na internete som nasiel navod ako zalozit akvarium ,podla tore ho som postupoval pri zakladani. Vycistil som si nadobu a premil strk. Na dno akvaria som nasypal substrat pre rastilny, navrh som dal strk ,napustil som 10cm vody a naisnstaloval som techniku (filter Hailea HL-BT400).Po tyzdny som zacal sadit rastliny.(ma 3 rastlinky) Nakoniec som zapol fiter ,ktory nechavam bezat non-stop.Osvetlenie svieti kazdy den 12h.
Na forach som cita ze je bezne ked sa zakali voda po nasadeni rastlin a zapnuti filtra a ze po 3-4 dnoch by sa to malo upravit .Dnes uz je 4 den ked nepretrzite ide filter.Voda ,ale je stale akoby zakalena.
Chcem Vas poprosit o nejaku alebo to potrebuje este cas?


P.S:dik za vsetky odpovede a pls odupstite si nadavky ako v inych temach tu na fore ak nechcete tak radsej nereagujte.
Fotografia0058.jpg
bez osvetlenia
Prílohy
Fotografia0064.jpg
s osvetlenim
Fotografia0062.jpg
s osvetlenim
lakystar
 
Príspevky: 47
Založený: 25 Aug 2010 12:51 pm

Reklama

Re: akvarium(54l)-problem

Odoslaťod lakystar » 27 Aug 2010 18:08 pm

dalsie obrazok
Prílohy
Fotografia0061.jpg
bez osvetlenia
lakystar
 
Príspevky: 47
Založený: 25 Aug 2010 12:51 pm

Re: akvarium(54l)-problem

Odoslaťod mystka » 27 Aug 2010 18:22 pm

Este cakaj, nie su tam ryby. Nechaj akvarium zabehnut aj mesiac bez ryb. Nasad co najviac rastlin. Sviet normalne, filter nech ide nonstop. Teda, ja by som to tak urobila, nemas sa kam ponahlat.
Obrázok používateľa
mystka
 
Príspevky: 598
Obrázky: 62
Založený: 07 Jan 2009 20:37 pm
Bydlisko: Bratislava

Re: akvarium(54l)-problem

Odoslaťod lakystar » 27 Aug 2010 18:25 pm

ako by som mal svietit?kolko rastlin tam dat?
lakystar
 
Príspevky: 47
Založený: 25 Aug 2010 12:51 pm

Re: akvarium(54l)-problem

Odoslaťod mystka » 27 Aug 2010 18:33 pm