rybky plavaju na dne!!pomoc:-(



Akvarijné ryby - choroby, liečba

rybky plavaju na dne!!pomoc:-(

Odoslaťod adkaahoj » 28 Aug 2010 11:16 am

som začiatočník s akvaristikou.len pred nedavnom som si založila akva 25l.mam aj bublinkový filter.s odstupom času som si kupila ybky živorodky,gupky a 3neonky.dnes rano som si všimla že živorodka je dole hlavou potom sa otočila na bok a bola uplne dezorientovana.behom hodiny zomrela..bojim sa aby nezomreli aj ostatné rybky lebo som si všimla že furt su skovane za rastinou uplne na dne iba nejake 3 plavaju uplne hore.pomožte mi niekto
adkaahoj
 
Príspevky: 7
Založený: 25 Aug 2010 11:00 am

Reklama

Re: rybky plavaju na dne!!pomoc:-(

Odoslaťod trinitysk » 28 Aug 2010 14:02 pm

Ryby su otravene ..nema zmysel vysvetlovat preco, lebo nepochopis kedze necitas (a teda ani nevies) co by si mala...
Okamzite vymen vodu v akva, aj 80% za vodu cerstvu z vodovodu, teplotu priblizne rovnaku ako v akva, ak mas "zazracnu vodicku" na upravu vody do akva tak ju daj podla navodu do kybla alebo cim to tam budes davat (v pripade ze budes pouzivat z vodovodu aj teplu vodu, co asi budes tak to tam daj)...Az vymenis vodu, naber si do zasoby dalsiu vodu (iba studenu z vodovodu), nechaj ju odstat, zajtra ju budes pouzivat ked budes menit 50% vody v akva. Takto dokoleck akym sa rybkam neulavi aspon 3x, kazdy druhy den. Dnes ani zajtra nekrmit.
Ked to cele urobis modli sa aby prezili...az nepreziju nove ry bky nekupuj, precitaj si trochu toto forum, hlavne temy o zalozeni a zabehnuti akva. Predpokladam, ze ked si dost gramotna na to aby si sa vedela prihlasit a zalozit temu, tak ti to problem robit nebude...
Kedze nevidim akva a ani radsej vieidt nechcem tak poslepiacky radim daj si tam ovela viacej rastlin, pravidelne, kazde 3 dni (az sa rybkam ulahci, inak kazde 2) menit cca 50% vody v akva. Malo krmit, staci 1x denne v mnozstve co zozeru do 1 min., 1x do tyzdna vobec.