Black Molly



Akvarijné ryby - choroby, liečba

Black Molly

Odoslaťod Duso » 22 Okt 2010 20:46 pm

Zdravim, chcel som sa Vás opýtať či by ste mi nevedeli poradiť, mám 100L akvarium viac druhov rýb z toho 2x black molly, mám ich asi 4 mesiace, na začiatku boli obidve pekné čierne ako uhol, lenže tu je ten problém, jedna z nich asi samec začal akoby strácať farbu miestami akoby opadávala a ostavajú mu biele škvrny pri papuli, celkovo je belší ako tá druhá pritom boli rovnaké, trvá to už pomaly dva týždne, som začiatočník, o akvarium sa staral doteraz mladší brat len moc sa mu do toho nechce tak preberám velenie. Dik za rady, krupička to nieje tú mali všetky ryby asi mesiac dozadu a toto vyzerá inač, zajtra dám fotku .
Duso
 
Príspevky: 6
Založený: 22 Okt 2010 20:39 pm

Reklama

Re: Black Molly

Odoslaťod Vlado21 » 22 Okt 2010 22:14 pm

Skus dodat nejake foto. Moze ist o tzv. "ick" alebo "ich" (z anglictiny). Mohli uz byt nakazene z predajne alebo tomu dopomohol stres, zle parametre vody alebo nakazene zive krmivo, ak teda nejake podavas. Ake ryby mas este v akva? Poznas aj nejake parametre vody?
Obrázok používateľa
Vlado21
 
Príspevky: 2437
Obrázky: 150
Založený: 20 Sep 2010 22:38 pm
Bydlisko: Bratislava

Re: Black Molly

Odoslaťod Duso » 24 Okt 2010 21:45 pm

dik, vyzerá že sa to zlepšuje, vymenil som asi štvrtinu vody asi pomohlo, ak nie tak sem ešte napíšem a dám video lebo na fotke nič nevidno
Duso
 
Príspevky: 6
Založený: 22 Okt 2010 20:39 pm

Re: Black Molly

Odoslaťod Mariok » 24 Okt 2010 22:05 pm

Duso nedávaš dostatočné informácie, potom sa ťažko k niečomu vyjadriť, pochop, že dohady nie sú pre každého to pravé... Chýbajú dôležité údaje o vitalite rybky, spôsobe príjmu potravy, pozorované zmeny správania (stiahnuté plutvy, chudnutie v brušnej oblasti...) Dobrá fotka je samozrejme k nezaplateniu.