začiatočník a technika



Všetky otázky ľudí ,ktorý začínaju alebo chcú začať s akvaristikou.Akvaristické začiatky.

začiatočník a technika

Odoslaťod ivo29 » 24 Nov 2010 13:46 pm

Čaute akvaristi,
V najbližšej dobe budem zriadovat svoje 1 akva (90*40*40 /144l). Mám však na vás pár otázok ohladom techniky. ako osvetlenie by som použil hagen glo t5 ho 2*39 pre mna to vychadza na 0,54w/l čo by malo postačovat.Ak s touto rampou ma niekto skusenosti tak všetky postrehy rad privítam.No moja hlavná dilema sa týka filtrácie.Povodne som tam chcel dat vnutorný eheim 2212 ale ako tak študujem forum tak skusenejší akvaristi vnutorne filtre moc nemusia.Preto som začal rozmýšlat aj nad volbou externého.Ako začiatočník sa toho trochu aj obávam ale hádam to nebude až také zlé.Celkom sa mi pozdáva eheim ecopro 200 teda až na vykon čerpadla. Síce píšu že sa to dá regulovat ale aj tak je ten prietok dost silný.Bol by tento filter vhodný na moje akva alebo by ste mi poradili nejaky iný?Všetky rady privítam.Kamaráta akvaristu som sa pýtal a on povedal že by do takeho akvaria vonkajší nedával tak som teraz na pochybách čo tam vlastne dat.A ešte dotaz ohladom trubíc:pozná niekto obchod v PD a okolí kde by som zohnal klasické t5?(osram philips)Pobehal som dost akvaristík a takmer všade maju len tie špeciály aqua glo a pod. a tie nechcem. Za všetky rady vopred dakujem.
ivo29
 
Príspevky: 12
Založený: 01 Máj 2009 11:24 am
Bydlisko: Kanianka

Reklama

Re: začiatočník a technika

Odoslaťod Richard Tokušev » 24 Nov 2010 14:25 pm

Ale jasné.