GUBKY STIAHNUTÉ PLUTVY



Akvarijné ryby - choroby, liečba

GUBKY STIAHNUTÉ PLUTVY

Odoslaťod Michaldvd » 15 Nov 2010 20:46 pm

Dobrý deň potrebujem konečne radu odborníka.
Mám taký problém z gubkamy vždy keď sa mi narodia maléé po niekoľkých týždňoch sa im stiahnu plutvy a zdochnú asi tak polovica cca z narodených...
Dospelým gubkam nič nie je sú úplné zdravé neviete čím to môže byt???
Nie som síce začiatočník ale z týmto si fakt neviem poradiť :(

Jedná sa o 140L akva: rastlinky,drevo,výkonný filter, substrát-kremičitý piesok

Za odpovede veľmi pekne Ďakujem
Obrázok používateľa
Michaldvd
 
Príspevky: 2
Založený: 15 Nov 2010 20:33 pm

Reklama

Re: GUBKY STIAHNUTÉ PLUTVY

Odoslaťod miska23 » 28 Nov 2010 20:26 pm

Ahoj, mam podobny problem, ale narozdiel od teba som zaciatocnik :) Dnes som menila vodu mojim gubkam a na dne som nasla 5 uhynutych :( Na dalsich 3 pozorujem stiahnutu zadnu plutvu a rybka ma stazene plavanie - klesa ku dnu..plutva je uz bez farby. Mlade pre istotu oddelujem a zatial ziju. Ako hovorim, nie som "chovatel", gubky som dostala od bratovho kolegu, kt. sa premnozili a u mna mali skoncit ako potrava pre korytnacku :((( Nie! A tak ziju v skromnych podmienkach, iba strk a voda. Chcem im zaobstarat aspon rastlinky, viem, ze povodom choroby mozu byt aj sucasne podmienky. Tiez by som rada vedela, co je za tym.
miska23
 
Príspevky: 1
Založený: 28 Nov 2010 20:15 pm

Re: GUBKY STIAHNUTÉ PLUTVY

Odoslaťod Vlado21 » 28 Nov 2010 20:41 pm

Odhadujem to na vysoky dusik a nedostatok kyslika.... Pomoct by mohli (nenarocne a rychlo rastuce) rastliny, dobre svetlo a priebezna filtracia vody... + castejsia vymena vody, pokial sa pomery nestabilizuju. Skus si zozhat aspon lakmusove papieriky na zistenie parametrov vody. Podla toho co testy ukazu, sa budes moct rozhodovat ako dalej...
Obrázok používateľa
Vlado21
 
Príspevky: 2437
Obrázky: 150
Založený: 20 Sep 2010 22:38 pm
Bydlisko: Bratislava


Naspäť na Akvarijné ryby - choroby

Kto je prítomný