Pridávanie CO2 počas noci



Všetko čo nezapadá do ostatných sekcií - rôzne problémy s chodom akvária, fotografovanie, pozadia....

Pridávanie CO2 počas noci

Odoslaťod Glitter » 09 Máj 2011 17:06 pm

Ahojte všetci,

Prečítal som diskusiu v technike o CO2, neviem si ale vyvodiť jasný záver lebo stojím pred investíciou a kúpou elmg. ventilu. Pár ľudí som sa už na to pýtal a stretol som sa s rôznymi názormi na vec. Nenašiel som nejakú diskusiu PRE A PROTI a bolo by fajn, keby to bolo pokope. Elmg. ventil je záležitosť +- 30€ preto sa pýtam, je vôbec potrebný pokiaľ som nespozoroval priotrávenie rýb v raňajších hodinách? Stretol som sa s názormi, že netreba pokiaľ nie je akva prerybnené (125L u mňa / cca 30 rýb a 10 kreviet), ale aj s takým názorom, že nonstop pridávanie CO2 môže prispievať k bujneniu rias. Chcel by som teda počuť Vaše skúsenosti a či teda cez noc pridávate či už z CO2 fľaše, TIBI alebo burčiaku a prečo práve áno alebo nie. Vďaka za každý názor.
Obrázok používateľa
Glitter
 
Príspevky: 1676
Obrázky: 6
Založený: 22 Mar 2011 18:52 pm
Bydlisko: Banská Bystrica

Reklama

Re: Pridávanie CO2 počas noci

Odoslaťod pha » 09 Máj 2011 18:09 pm

ahoj, skusal som vseliak - s el. mag., aj bez - cize- non stop... no zverom a rastlinam isto pridavanie CO2 pocas tmy neprospieva... staci sa vzit do ich koze... a jasne ide aj o davky ktore si nastrojeny - schopny pustat do vody....
fakt si sa nikde nedocital...? sa mi nezda...
Obrázok používateľa
pha
 
Príspevky: 816
Obrázky: 39
Založený: 17 Aug 2009 21:04 pm

Re: Pridávanie CO2 počas noci

Odoslaťod Glitter » 09 Máj 2011 18:49 pm

Ako som písal, dočítal.. A hlavne aj cez SS. Niekto je zástancom nonstop kvôli pH a teda stabilnému pH počas noci. A niekto naopak, vypína pred vypnutím svetla kvoli nadmernému a nespotrebovanému CO2 počas noci. Preto ma zaujíma názor väčšiny, no každý bude mať asi individuálnu skúsenosť vzhľadom na jeho akva.
Obrázok používateľa
Glitter
 
Príspevky: 1676
Obrázky: 6