FILTER HL-BT 700



Technika - filtrácia akvária, problémy s osvetlením, kryty na osvetlenie, reverzná osmóza, aktívne uhlie, ohrev akvária....

FILTER HL-BT 700

Odoslaťod Wraithex » 16 Jún 2011 13:39 pm

Potrebujem poradiť. kúpil som si set akvária /kedže som začiatočník/ akvárium má 80x35x40 /112l/

Daný filter /typ HL-BT 700/ má moc silny prietok a je neregulovatelný. :( tak som si dokúpil set na výmenu vnútra filtra /2x špongia + 2x uhliky/ tak som do neho napchal ešte jednu špongiu a do košíka s uhlíkmy /bolo ich tam 1/2 / som dosypal ešte 1/2 aby som dosiahol plný košík /hustejšie/ -dúfam, že to nebude mať nepriaznivy účinok na vodu a všetko živé. /mám tam len rastlinky /živé/ a 2 koreňe. Až po odmútení/ voda je taka žltkasto hnedá -neviem z čoho, či z toho uhlia, alebo to strk/premyty/ alebo korene/obarene vodou/ sfarbili :( -po vyčistení kúpim život, cca 1 - 2týždne čo som tu vyčítal. Ale s5 k téme. prietok filtra sa zmiernil, ale stále vytváral slaby vír vo vode --ako šlahač:), tak som sa tu dočítal, že ešte treba dať silonku, spravil som a na 3/4 poklesol prúd a teraz je to /podˇa výzoru/ asi akurát - ten nadstavec čo je nad vodou tak cez 3otvory /2som zalepil kvoli vyšiemu prietoku -sile/ robi slabučky prúd a aj bublinky do hĺbky cca 4 -6cm.

---neviem či je to správne a či sa nezniči nejak motorček alebo chod filtra /význam použitia/

a za ďalšie ako zistím či je hlučny???
keď priložím ucho na stenu akvária :D tak počujem a cítim rezonanciu /zvuk -bzučanie /čmeliaka// a neviem či to je aj vo vode alebo nie. Nerád by som bol kebyže rybky /neonky a gupky/ mali hluk vo vode /chudence/ chcem sa tomu vyhnuť. Viete mi poradiť?

Ďakujem :angel:
Wraithex
 
Príspevky: 14
Založený: 16 Jún 2011 13:19 pm

Reklama

Re: FILTER HL-BT 700

Odoslaťod paulo11 » 16 Jún 2011 14:00 pm