Chorý skalar



Akvarijné ryby - choroby, liečba

Chorý skalar

Odoslaťod Tereza » 27 Nov 2011 22:33 pm

Dobrý deň,
už pár dní pozorujem že na jednom so skalárov a objavil na ľavej strane hneď pri plutve dáky výrastok, neviem určiť čo to je lebo som akvarista amatér preto sa obraciam na vás.Pripojila som aj foto.Prosím skúste sa mi naň pozrieť.
Skalára mám v kavarku už 2 mesiace, mam tam okrem neho aj iné ryby ale chorí je iba on.
Prílohy
skalar.jpg
tu je foto výrastkov lepšie to od fotiť neviem,...
Tereza
 
Príspevky: 7
Založený: 02 Okt 2011 13:20 pm

Reklama

Re: Chorý skalar

Odoslaťod Milan666 » 27 Nov 2011 23:19 pm

Vyber si, hľadať, hľadať, keď hľadáš odpoveď nájdeš hneď a preto je to výhoda, keď nebudeš hľadať nemusíš sa odpovede dočkať

akvarijne-ryby-choroby.html
Obrázok používateľa
Milan666
 
Príspevky: 7983
Obrázky: 39
Založený: 13 Apr 2007 12:10 pm
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Re: Chorý skalar

Odoslaťod Tereza » 28 Nov 2011 10:55 am

Ahoj,
dakujem za radu ktorá mi nepomohla, toľkej arogancií som ani nedúfala, pozerala som to aj sama, ale nenašla som tam to čo má môj skalár, teda podľa popisu sa mi nič nepodobalo preto som sem dala foto a dúfala som, že sa nájde niekto kto mi poradí ale ako vidím som na zlej stránke.
Tereza
 
Príspevky: 7
Založený: 02 Okt 2011 13:20 pm

Re: Chorý skalar

Odoslaťod michal.chvostac » 28 Nov 2011 11:00 am

ludia ktori sa v tom vyznaju, ved jej pomozte. priznajte ze hladat odpoved na takuto otazku je dost tazke.
michal.chvostac
 
Príspevky: 601
Obrázky: 2
Založený: 28 Sep 2011 23:40 pm
Bydlisko: Bratislava

Re: Chorý skalar

Odoslaťod Tereza » 28 Nov 2011 11:17 am

michal.chvostac napísal:ludia ktori sa v tom vyznaju, ved jej pomozte. priznajte ze hladat odpoved na takuto otazku je dost tazke.



Ďakujem Michal,
keby tu boli obrázky viem si porovnať a asi určiť aj správnu chorobu , ale pri veľa článkoch je iba opis čo mi žiaľ nepomohlo, lebo skalár je vitálny, pláva, žere, dokonca sem tam uháňa aj ostatné ryby po akvarku.