Komplet zariadene akvarium - kde sa da kupit ?



Všetky otázky ľudí ,ktorý začínaju alebo chcú začať s akvaristikou.Akvaristické začiatky.

Komplet zariadene akvarium - kde sa da kupit ?

Odoslaťod Diego55 » 26 Apr 2012 01:36 am

Zdravim vas, mam mozno taku dost netradicnu otazku, no chcel by som vediet, ci existuje niekde moznost kupit uz hotove akvarium, teda myslim tym komplet zariadene aj so strkom/pieskom, pozadim, rastlinami, doplnkami...tak aby som tam uz najviac mohol pridat len samotne rybky a vodu ? Viem ze sa daju zakupit aj rozne sety, no tie obsahuju len tie zakladne/hlavne casti k priprave akvaria, mne ide uz o kompletne zariadene akvarko. V tejto oblasti som uplny laik a ma to byt darcek pre jednu osobu, preto to ponahla a nemam zial cas si studovat vsetko okolo zaciatkov s akvaristikou, preto som zvolil taketo riesenie.

Za tipy vopred dakujem.
Diego55
 
Príspevky: 4
Založený: 25 Apr 2012 11:45 am

Reklama

Re: Komplet zariadene akvarium - kde sa da kupit ?

Odoslaťod jarque » 26 Apr 2012 02:12 am

ja osobne nemam prehlad o takychto rieseniach, no google mi vyhodil na dotaz

zariadenie akvária na kľúč

dost vysledkov, uz si len vybrat
Obrázok používateľa
jarque
 
Príspevky: 427
Obrázky: 16
Založený: 04 Okt 2010 23:42 pm
Bydlisko: Teraz Pezinok

Re: Komplet zariadene akvarium - kde sa da kupit ?

Odoslaťod Pitu » 26 Apr 2012 02:25 am

Možno to bude sprosté čo teraz napíšem ale kým som si prečítal tvoj dotaz priamo na tejto stranke ma upútali dve reklamy napr. morsky svet alebo akvaland kolko ich ešte potrebuješ aby si nezakladal zbytočnú tému
Pitu
 
Príspevky: 38
Obrázky: 0
Založený: 24 Jan 2007 23:00 pm
Bydlisko: Šala

Re: Komplet zariadene akvarium - kde sa da kupit ?

Odoslaťod hofi » 26 Apr 2012 05:43 am

Už som tozažil,keď si zákazník odnášal už zariadené akva.Riadna makačka.Najprv poolieval seba,potom podlahu a kým prišiel domov,tak tam mal guľáš.Našťastie to nereklamoval,len sa pýtal,že čo teraz.