viac akva a jeden filter



Technika - filtrácia akvária, problémy s osvetlením, kryty na osvetlenie, reverzná osmóza, aktívne uhlie, ohrev akvária....

viac akva a jeden filter

Odoslaťod MAUceu » 29 Máj 2012 16:00 pm

Skusal som hladat, no neuspel som...
Chystam si spravit minimalne 3 rovnake akva vedla seba.
Jedna sa o mensie akvarka (30x30x35) a teda premyslam ako sa vyhnut filtru v kazdej nadrzke.
Najidealnejsim riesenim estetickym je pouzitie externeho filtra.
No tu si nie som isty, ci by to fungovalo ako na tomto nacrte (ospravedlnujem sa za kvalitu) :)
filtracia.jpg

Este ma napadlo riesenie prevrtanymi prepadmi medzi akva, ale to by pripadna manipulacia bola velmi komplikovana.
Riesenie vzduchovaci motorcek + 3x bublifuk, je mi jasne. Tak isto ako mini cerpacia hlavica + biomolitan.
No rad by som to bez techniky v akvarkach.
Diky za nazory, skusenosti a postrehy. ;)
Obrázok používateľa
MAUceu
 
Príspevky: 1165
Obrázky: 25
Založený: 13 Dec 2009 20:48 pm
Bydlisko: Nitra, Nove Zamky

Reklama

Re: viac akva a jeden filter

Odoslaťod Richard Tokušev » 29 Máj 2012 16:02 pm

Je to síce OK, ale budeš musieť rátať s tým, že ak v prvej ryby ochorejú tak sa o rozšíri aj do ďalších dvoch.
Obrázok používateľa
Richard Tokušev
 
Príspevky: 964
Obrázky: 34
Založený: 04 Máj 2009 16:16 pm
Bydlisko: Banská Bystrica

Re: viac akva a jeden filter

Odoslaťod Giftzahn » 29 Máj 2012 16:06 pm

njn, ak to chapem spravne "bordel" z prveho akva sa "precucne" do druheho .... "bordel" z prveho a druheho sa "precucne" do tretieho a odial .... pri troche stastia sa dostane do filtra ... chapem to spravne ? ... cize 1 akva bude cistucke, druhe spinave a tretie "stoka" ? .... njn, rad sa necham presvedcit o opaku ... ale nejaky extra benefit takehoto riesenia mi unika .... :wink:
Obrázok používateľa
Giftzahn
 
Príspevky: 6033
Obrázky: 12
Založený: 11 Jan 2008 14:09 pm
Bydlisko: Bratislava

Re: viac akva a jeden filter

Odoslaťod Glitter » 29 Máj 2012 16:10 pm