Choroba Discusov - Discus plague



Akvarijné ryby - choroby, liečba

Choroba Discusov - Discus plague

Odoslaťod M.B.W. » 04 Aug 2012 20:53 pm

Dobry deň

Prosím o radu. Ako ste riešili Discus Plague chorobu? Menili ste vodu denne aj 50%? Znížili ste prídel potravy? Mám dvoch diskusov pričom iba u jedného sa prejavili výrazne príznaky tejto choroby. Prečítal som si že tento vírus je extrémne prenosný, možno dokonca aj vzduchom, a že nejaké tie medicamenty nepomáhajú skôr ryby ešte viacej vystresujú. Chcem preto vedieť čo ste robili vy, lebo by som nerád o ryby prišiel, napriek tomu že sú zatial vitálne. Zvýšil som okysličovanie vody na maximum. Teplota vody 30°C.

PS: nie som nejaky odborník na ryby , skôr taký laik ktorý si dá vždy poradiť od skúsenejších. Čo ale môžem s istotou povedať je, že mám rád a teším sa s pohľadu na akvárium než na televízor :mrgreen:

Skúsim priložiť ak fotku, ale predpokladám že som chorobu správne identifikoval, či?....
Prílohy
Diskus.jpg
Obrázok používateľa
M.B.W.
 
Príspevky: 6
Založený: 29 Aug 2011 10:02 am

Reklama

Choroba Discusov - Discus plague

Odoslaťod spid3r » 04 Aug 2012 21:01 pm

Na disky niesom odbornik ale discus plague je v preklade choroba diskusa co moze byt cokolvel, pokial ide o dierovu nemoc pomahaju lieciva na hexamitu, alebo entizol.

Sent from my BlackBerry 9800 using Tapatalk
Obrázok používateľa
spid3r
 
Príspevky: 833
Založený: 09 Mar 2011 10:41 am

Re: Choroba Discusov - Discus plague

Odoslaťod hongi » 04 Aug 2012 23:14 pm

Chudak, nejaky je vychudnuty a bez farby... Zeru ti? a co?
hongi
 
Príspevky: 925
Obrázky: 9
Založený: 21 Feb 2003 10:57 am

Re: Choroba Discusov - Discus plague

Odoslaťod vlasto1984 » 05 Aug 2012 01:25 am

Nadherna kombinacia danio pasikave tetra cierna mecun a kral akvaria uz som videl vsetko mozne aj ja som zaciatocnik stale sa ucim toto je aj na mna moc tipujem ze maju urcite bilele vykaly
vlasto1984
 
Príspevky: 233
Obrázky: 3
Založený: 13 Apr 2008 15:06 pm