Gurama bozkavajuca [Helostoma temmincki]



Všetko okolo akvarijných rýb

Gurama bozkavajuca [Helostoma temmincki]

Odoslaťod PatrikGalantny » 18 Nov 2012 20:49 pm

Zdravim
Asi pol roka mam zalozene akva (65 l) a mam tam guramy bozkavajuce (3kusy) Avsak chcel som toto akva nejako obohatit inými druhmi, no docital som sa ze tieto ryby dorastaju do celkom slusnej dlzky (co som na zaciatku envedel nakolko som ich dostal od kamarata) Som tak trochu laik do tychto veci preto by som potreboval radu co mam robit :D Lebo si neviem dat rady.

Zaroven sa chcem spytat nesuvisiac s predoslou otazkou ci do 6 litroveho akva je potrebny filter ak tam planujem mat len jednu rybu dakujem
PatrikGalantny
 
Príspevky: 10
Založený: 18 Nov 2012 20:24 pm

Reklama

Gurama bozkavajuca

Odoslaťod Snoopy » 18 Nov 2012 20:53 pm

Skus pouzit google co sa tej tvojej rybky tyka.. A do 6L? To myslis vazne?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Obrázok používateľa
Snoopy
 
Príspevky: 1091
Obrázky: 6
Založený: 25 Okt 2011 11:16 am
Bydlisko: Bratislava - Petržalka

Re: Gurama bozkavajuca

Odoslaťod PatrikGalantny » 18 Nov 2012 20:56 pm

popravde som tam toho vela nenasiel o tejto rybe preto sa pytam tu. A hej myslim vazne lebo ista predavacka mi tvrdila ze ano a na nete som tiez cital niekde pisu ze hej nikde ze nie tak neviem ak tam maju byt napriklad rastliny tak to potrebuje kyslik ci ?
PatrikGalantny
 
Príspevky: 10
Založený: 18 Nov 2012 20:24 pm

Gurama bozkavajuca

Odoslaťod Snoopy » 18 Nov 2012 21:06 pm

http://rybicky.net/atlasryb/cichavec_libajici


Sent from my iPhone using Tapatalk
Obrázok používateľa
Snoopy
 
Príspevky: 1091
Obrázky: 6
Založený: 25 Okt 2011 11:16 am
Bydlisko: Bratislava - Petržalka

Re: Gurama bozkavajuca

Odoslaťod PatrikGalantny » 18 Nov 2012 21:09 pm

no v poriadku to som čítal aj ja zas až taky pako niesom :D Ale to nie je odpoved na moju otazku
PatrikGalantny
 
Príspevky: 10
Založený: 18 Nov 2012 20:24 pm

Gurama bozkavajuca

Odoslaťod Snoopy » 18 Nov 2012 21:12 pm