akvarium - kolko ryb a atd.



Všetky otázky ľudí ,ktorý začínaju alebo chcú začať s akvaristikou.Akvaristické začiatky.

Re: akvarium - kolko ryb a atd.

Odoslaťod wewa » 28 Jan 2013 10:33 am

Ahojte chcem sa len spýtať máme 180 litrové akvárium a máme tam tetry asi 13 kusov a neonky pravé 9 kusov koľko neoniek môžem mať v tomto akváriu.
wewa
 
Príspevky: 1
Založený: 28 Jan 2013 10:09 am

Reklama

Re: akvarium - kolko ryb a atd.

Odoslaťod martin_s » 28 Jan 2013 10:43 am

mame tu zazracnu funkciu search.php

Alebo inak: mozes ich tam mat tolko aby mali dobre podmienky pre zivot (nemylit si s prezivanim) a zaroven aby nebola narusena biologicka rovnovaha vzhladom na velkost akvaria, obsah akvaria (zivy aj nezivy), hygienu v akvariu, udrzbu...
Obrázok používateľa
martin_s
 
Príspevky: 5718
Obrázky: 0
Založený: 04 Máj 2005 09:56 am

Koľko rybiek do akvária

Odoslaťod Matej21 » 13 Feb 2013 01:06 am

Zdravím vás. Poraďte mi prosím či je moje uvažovanie správne. Som začiatočník, preto vopred prosím, aby sa mi skúsení borci nevysmievali.

Uvažujem nad kúpou 112 l akvária a chcel by som do neho nasledovné "obyvateľstvo":

5x Neónka
2x cichlidka ramirezova (v encyklopedii som sa dočítal, že je vhodné chovať ju v pároch)
3x Pancierniček kovový
4/5x gupka dúhová

Nebude to veľmi prehustené? Ak sa riadim pravidlom 1 ryba na 5 litrov pri ryke do 5 cm a 1 ryba na 8 litrov pri rybke od 5 do 8 cm to vychádza akurát. Alebo, bol by problém, ak by tých rybiek bolo viac? Nakoniec vás prosím o radu aké rastliny dopasovať do akvária pre rybky Južnej Ameriky a ako ich hnojiť.
Ak by sa našiel niekto, kto by mi ochotne poradil, budem vďačný.
Matej21
 
Príspevky: 3
Založený: 13 Feb 2013 00:53 am

Re: Koľko rybiek do akvária

Odoslaťod j » 13 Feb 2013 07:29 am