520 l akva



Všetky otázky ľudí ,ktorý začínaju alebo chcú začať s akvaristikou.Akvaristické začiatky.

520 l akva

Odoslaťod Barbara66 » 01 Apr 2013 18:13 pm

Ahojte.
Volám sa Baša a kúpila som si 520 litrové akvárium. Nie som začiatočník ale rada by som sa nahala inšpirovať. Spoločenské akváriá sú pekné ale neviem či budem stíhať sa venovať rastlinkám. Preto by som chcela rady ODBORNÍKOV. Prešla som si všetkými fotkami vo fotoalbume a sú tam naozaj krásne akvária s rastlinkami ale chce to asi veľa času a údržby aby tak vypadali. Na druhej strane akváriá bez rastliniek sú tiež pekné. O techniku sa mi bude starať priateľ, takže v tomto smere rady nepotrebujem.
Ďakujem a teším sa na vaše návrhy a nápady.

Obrázok

Uploaded with ImageShack.us
Obrázok používateľa
Barbara66
 
Príspevky: 4
Založený: 01 Apr 2013 16:57 pm

Reklama

Re: 520 l akva

Odoslaťod radusho » 01 Apr 2013 18:24 pm

objem paradny ale od tvojho sklenara by som akvarko nechcel ani zadarmo tie bocne vyztuhy nicim nezamaskujes stale ti budu spatit akvarko
Obrázok používateľa
radusho
 
Príspevky: 476
Obrázky: 14
Založený: 19 Okt 2010 16:06 pm
Bydlisko: TT

Re: 520 l akva

Odoslaťod Barbara66 » 01 Apr 2013 18:36 pm

Boky akvárka budú asi kryté bukasom. Na fotke ich slabo vidieť ale komplet krytovanie je za akvárkom a rozhodla cena kompletu nie výzor. Každopádne, nie je to najkrajšie zlepené :oops: ale o to krajšie bude zvnútra :P
Obrázok používateľa
Barbara66
 
Príspevky: 4
Založený: 01 Apr 2013 16:57 pm

Re: 520 l akva

Odoslaťod Barbara66 » 01 Apr 2013 19:12 pm

Takto to vypadalo u bývalého majiteľa. A už dosť o výzore akvária lebo je tam panel na odpaľovanie rakiet :twisted: aby som vás nezrovnala so zemou tak, že neostane kamen na kameni. Späť k tomu o čo som vás žiadala. :)
Obrázok

Uploaded with ImageShack.us
Obrázok používateľa
Barbara66
 
Príspevky: 4
Založený: 01 Apr 2013 16:57 pm

Re: 520 l akva

Odoslaťod ichthys » 01 Apr 2013 20:39 pm