Akva 20L



Všetky otázky ľudí ,ktorý začínaju alebo chcú začať s akvaristikou.Akvaristické začiatky.

Akva 20L

Odoslaťod AQ20 » 20 Aug 2013 08:47 am

Novo založené, asi týžden, zatiaľ len filtrujem vodu. Mám tam 2 umelé rastlinky (živé zatiaľ neskúšam kvôli tomu že som začiatočník a radšej neskôr ako keby som sa do toho hrnul a rýchlo by bolo po nich). Jeden dominantný konár, pod ním jaskyňu. Štrk som si priniesol od kamaráta akvaristu ale spolu s ním som si zaviedol bohužiaľ aj vežovky. Chcem sa opýtať či ich mám pred vpustením rýb odstrániť (ak sa mi to podarí) alebo okrem neestetického vzhľadu nemajú žiadny iný negatívny účinok pre akvárium. Na začiatok by som si tam chcel dať len gupky kedže s nimi sa pokial viem začiatočníkovi najľahšie pracuje, len neviem aké množstvo je vhodné do takého malého objemu. Alebo možno ak v PO nájdem borarasky tak by som sa priklonil k nim. Tiež by som bol rád ak by ste mi odporučili počet ak sa rozhodnem pre tento druh. Moje skúsenosti sú zatial iba s chovom krevetiek v 10L akva. Ďakujem vopred za každú radu :) Čítal som všetky témy ktoré by mohli mať s týmto niečo spoločné (tie ktoré som našiel), ale aj tak by som bol rád kleby ste mi poradili v mojom konkrétnom prípade. Ak bude aj napriek tomu táto téma zablokovaná tak vás poprosím napísať mi rady do správy :)
AQ20
 
Príspevky: 1
Založený: 20 Aug 2013 08:35 am

Reklama

Re: Akva 20L

Odoslaťod Barbora =) » 20 Aug 2013 09:58 am

No neviem, koľko času si strávil čítaním, ale asi nie veľa... Ale aby som len nekritizovala - tu máš link na časopis Akvárium http://www.klub.akva.sk/akvarium.php - začni od 1. čísla - je tam rubrika pre začiatočníkov o zakladaní akvária.