Založenie 200L Akvaria



Všetky otázky ľudí ,ktorý začínaju alebo chcú začať s akvaristikou.Akvaristické začiatky.

Založenie 200L Akvaria

Odoslaťod lukas19 » 14 Dec 2013 21:31 pm

Dobrý deň tak že rozhodol som sa založiť akvárium o rozmeroch 100x40x50 8mm 200L som začiatočník a nechcem hneď spraviť na začiatku žiadnu chybu
V akváriu by som chcel chovať zo začiatku nejaké nenáročné rybky Gubky,Neonky,prisavnici.
a čo sa týka rastlín tak tiež nejaké nenáročne,stredné náročne ešte nemám vobec prehlad jaké.
Chcem sa hlavne spýtať ohladom štrku može byť zrnitosť 1-3mm aspom farba čierna alebo nejaká neutrálna aby nestresovala ryby.

Pozadie chcem dať čierne.

Filter som si vybral vnútorný rozmýšľal som medzi
http://shopakva.sk/1663-eheim-biopower-200-l.html
http://shopakva.sk/4571-aquael-turbo-filter-1000.html
budem rád keď poradíte poprípade aj nejaký iný

ohrievač 150w http://shopakva.sk/1653-ohrievac-do-akv ... -150w.html

Ohladom osvetlenia nemám šajnu pozeral som rozne potreboval by som poradiť z niečím takýmto
http://shopakva.sk/6598-osvetlenie-akva ... 100cm.html

treba pridať aj nejaké prípravky do vody prípadne hnojenia rastlín ??

budem vďačný za každú radu. :D
lukas19
 
Príspevky: 11
Založený: 14 Dec 2013 21:24 pm

Reklama

Re: Založenie 200L Akvaria

Odoslaťod Milan666 » 14 Dec 2013 22:06 pm

Svetlo by aj ušlo pre nenáročné rastlinky, ale filter, či filtre do 200-vky budú o ničom. U týchto pôjde čisto o mechanickú filtráciu, na biologickú už by bol potrebný externý filter. Je to o tvojej investícií
Obrázok používateľa
Milan666
 
Príspevky: 7983
Obrázky: 39
Založený: 13 Apr 2007 12:10 pm
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Re: Založenie 200L Akvaria

Odoslaťod dedojozef » 14 Dec 2013 22:27 pm

Ušetriť môžeš na ohrievači. Bytové akvárium s takouto plánovanou osádkou ohrievač nepotrebuje.
Tieto filtre nepoznám, ale údaje sú vždy prehnané. Ako píše Milan, stačiť asi nebudú. Či už výkonom, alebo malou plochou filtračných médií.
Obrázok používateľa
dedojozef