kde zmizli rybičky?



Všetko okolo akvarijných rýb

kde zmizli rybičky?

Odoslaťod ywan » 13 Jan 2005 20:01 pm

Mám jeden problém, som začiatočník, akvarium mám 3 roky, mám ho na okrasu. Pred pol rokom začal vznikať môj problém. V akvariu som mal: 3x prísavníkov, 4x mrenky sumatranky, 4x neónky červené, 2x mečúňov, 1x labeo biocolor, 1x plytydoras costatus. Teraz mám v kavariu: 1x prísavník, 2x neónka, 1x platydoras costatus, 1x labeo biocolor. Medzitým som dokúpil 3x mrenky albínov. Na úpravu vody používam potrebné prípravky od Tetra, filter a ohrievač idú stále, rastlinky sú v pohode, osvetlenie tiež - všetko používam (bez problémov!) 3 roky.
Problém pozostáva v tom, že neviem kde za posledného pol roka zmizli rybičky. Predtým bolo všetko v pohode. Našiel som a vybral len jednu mŕtvu mrenku sumatranku.
ywan
 
Príspevky: 8
Založený: 13 Jan 2005 18:51 pm

Reklama

Re: kde zmizli rybičky?

Odoslaťod Sanko2 » 13 Jan 2005 20:28 pm

no ja by som povedal ze tetry a zivirodky az take dlhozijuce niesu...neviem vsak co by sa mohlo stat s prisavnikmy..inac ak vsetky tieto rybky mas tri roky bez umrtia tak klobuk dole :) na to ze ako pises si zaciatocnik. ja len tolko...
Obrázok používateľa
Sanko2
 
Príspevky: 90
Obrázky: 5
Založený: 29 Okt 2004 19:13 pm

Re: kde zmizli rybičky?

Odoslaťod ywan » 13 Jan 2005 21:11 pm

Tie sumatranky a neónky som mal asi 1,5 - 2 roky, mečúne max. rok. Prísavniky, Labeo a Platydoras Costatus sú od začiatku.
ywan
 
Príspevky: 8
Založený: 13 Jan 2005 18:51 pm

Re: kde zmizli rybičky?

Odoslaťod Ludo » 13 Jan 2005 21:32 pm

ywan napísal:Na úpravu vody používam potrebné prípravky od Tetra, filter a ohrievač idú


tie pripravky podla mna vobec niesu potrebne.
moje akvaria funguju aj bez pripravkov. od zalozenia som tam nedal ziadnu chemiu, iba hnojim tabletkami ferrotabs od JBL.
v minulosti som skusal aj vyrobky od firmy tetra ale velmi som rozdiel nevidel. Akvarium je maly kusok prirody, a priroda nepozna umelu chemiu.