Moje amatérske akvárium 85L



spustená nová sekcia kde budete mať možnosť prekonzultovať s akvaristami dosiahnutý layout Vášho akvária

Moje amatérske akvárium 85L

Odoslaťod JozinkoNR » 31 Dec 2013 17:36 pm

Zdravím. Moje prvé akvárium som si zaobstaral asi niekedy pred dvomi rokmi. Bolo malé cca 25 litrov a nahromadené gupky na každom centimetri (kúpil som ho komplet s filtrom, rybami atď..) Postupne asi po roku som si zohnal toto vačšie akva ( 45x75x25 čo je cca 85 litrov. Mám tam 11 rybičiek - 4x čichavec, 4x mečúň lýrový, 2x skalár a 1x pozostalá gupka.Mám tam ešte jedného prísavníka a slimákov(vežovky malájske). Prvoradá vec pre mňa bola jednoduchosť a práca s dostupným materiálom. Vačšinu vecí som podostával alebo kúpil za symbolickú cenu. Dokopy ma to vyšlo odhadom 70€. Som študent, takže na nejaké morské akvárka to teraz nie je. Čichavce mám asi pol roka, vyzerajú byť zdravé a zatial sa nesťažujú:) Skalárov a mečúne som dokúpil včera, pre oživenie. Kŕmim ich vačšinou raz denne ja a raz otec:) Ale keď som doma tak im rád prihodím nech ma majú radi :D Rastliny zoháňam, no zatial mám len umelé. Nemám v akvarku žiadny ohrievač, už vyše dva roky žijú rybky v izbovej teplote tak dúfam že v tom problém nie je. Vodu nevymieňam prakticky nikdy, vždy sa drží čistá. Toto je to, v čo som dúfal. Je takmer bezúdržbové, moc ma nestálo.. Ocením vaše rady, poprípade ak je niekto z Nitry a okolia tak aj ponuky na rastliny a podobne. Pridávam momentálne video na youtube : http://www.youtube.com/watch?v=Bf1ZpNYVIyo
a nejaké foto : http://i41.tinypic.com/2vd0hw3.jpg
http://i40.tinypic.com/2zyhcb5.jpg
http://i41.tinypic.com/22x9g7.jpg
JozinkoNR
 
Príspevky: 18
Založený: 31 Dec 2013 15:52 pm
Bydlisko: Nitra

Reklama

Re: Moje amatérske akvárium 85L

Odoslaťod M.i.s.o » 31 Dec 2013 18:12 pm

no moc si tomu nedal ;) (a nieje to o peniazoch). Hlavne kritiku co tu dostanes nevstahuj na svoju osobu ale ber ju ako radu ;)
Obrázok používateľa
M.i.s.o
 
Príspevky: 1707
Obrázky: 14