Prezimovanie záhradného jazierka



Všetko čo nezapadá do ostatných sekcií - rôzne problémy s chodom akvária, fotografovanie, pozadia....

Prezimovanie záhradného jazierka

Odoslaťod peter_r » 03 Nov 2014 17:35 pm

Chcel by som Vás poprosiť o radu. Mám prvý rok malé jazierko, povedal by som až veľmi malé, rozmer je cca. 3x2 m, asi nebude mať ani 1m3 obsah, plytké, najhlbšie miesto cca 50 cm. Mám v ňom zopár rastliniek, čerpadlo s filtrom, a pár rybičky jalce. Neviem čo mám s ním robiť na zimu. Najradšej by som ho vypustil ale neviem ako by som prezimoval rastliny a najviac by ma mrzeli rybičky, pretože už majú cca 10-15 cm. Rozmýšľal som aj dokúpiť nejakú techniku proti zamrznutiu ale neviem či by to bolo účinné pri takej malej hĺbke. Ak bude silná zima, máme mrazy aj -30 stupňov. ďakujem za akúkoľvek radu.
peter_r
 
Príspevky: 17
Založený: 28 Máj 2014 20:18 pm

Reklama

Re: Prezimovanie záhradného jazierka

Odoslaťod Zero » 03 Nov 2014 22:28 pm

Pro Peter: :!:

Na takovou nezodpovědnost se nechce nikomu nic radit, ani mi ne. http://rybicky.net/forum/18237?r=8&z=2
Zero
 
Príspevky: 312
Obrázky: 0
Založený: 02 Sep 2011 09:19 am

Re: Prezimovanie záhradného jazierka

Odoslaťod peter_r » 04 Nov 2014 13:28 pm

nezodpovednosť??? neviem čo nezodpovedné som urobil ale neva ...

ináč rozhodol som sa rybičky na zimu dať do akvária, dúfam že prežijú ...
peter_r
 
Príspevky: 17
Založený: 28 Máj 2014 20:18 pm

Re: Prezimovanie záhradného jazierka

Odoslaťod btmbtm » 04 Nov 2014 13:38 pm

Vypustit jalce do volnej prirody uz su aj tak dost velke na novy rok zoženies nove hlavne mensie, jazierko by som pri tvojom objeme a hlavne nizkej hlbky vypustil a na jar ak sa ti da ho prehlb ci mas tu módnu ciernu vanicku?
Obrázok používateľa
btmbtm
 
Príspevky: 158
Obrázky: 6
Založený: 12 Jan 2013 18:17 pm
Bydlisko: Nemšová

Re: Prezimovanie záhradného jazierka

Odoslaťod maro-g » 04 Nov 2014 13:49 pm