Začiatok 28l



Všetky otázky ľudí ,ktorý začínaju alebo chcú začať s akvaristikou.Akvaristické začiatky.

Začiatok 28l

Odoslaťod United » 25 Dec 2014 20:30 pm

Ahojte, som začiatočník a nechcem urobiť žiadne zbytočné chyby tak sa tu chcem poradiť. Viem že to nie je najšťastnejší nápad začínať s takýmto malým akva. Veľkosť akva: 45x25x25. V prvom rade nechcem akva prešpikované technikou, skôr niečo low-tech. Takže najprv CO2, tam som chcel dávať biokvas alebo easycarbo, neviem čo by bolo vhodnejšie. Ďalej osvetlenie Blau lampa 18W, filter tam skôr asi závesný asi aqua nova NF 300 alebo Blau 120. SUbstrát, tam som rozmýšľal na vrch obyčajný čierny kremičitý piesok a na spodok asi od agrocs aquaplant substrat. Trebalo by potom ešte pridavat hnojivo? Tak to je asi všetko, inak scape, cca. niečo takéto: http://showcase.aquatic-gardeners.org/2012/show154.html viem že toto nedosiahnem za mesiac ale dúfam že sa k niečomu takémuto aspoń priblížim :)
United
 
Príspevky: 3
Založený: 25 Dec 2014 20:12 pm

Reklama

Re: Začiatok 28l

Odoslaťod Hryzo » 25 Dec 2014 22:30 pm

United napísal:Ahojte, som začiatočník a nechcem urobiť žiadne zbytočné chyby tak sa tu chcem poradiť...


nech budes citat kolkokolvek nejake spravis ale je lepsi byt pripraveny a spravit ich menej ako nepripraveny a spravit ich viac :)

United napísal:...Viem že to nie je najšťastnejší nápad začínať s takýmto malým akva. Veľkosť akva: 45x25x25....


ak budes sikovny a nepokazis to osadkou preco nie

United napísal:...V prvom rade nechcem akva prešpikované technikou, skôr niečo low-tech. Takže najprv CO2 ...


hned si protirecis low tech a co2 ale ... ak chces ist lahsou a istejsou cestou tak ja odporucam easycarbo alebo iny produkt tekuteho uhlika ... biokvas je nestaly a je s nim viac roboty

United napísal:Ďalej osvetlenie Blau lampa 18W, filter tam skôr asi závesný asi aqua nova NF 300 alebo Blau 120...