Discus - správanie



Akvarijné ryby - choroby, liečba

Discus - správanie

Odoslaťod felipe90 » 27 Jan 2015 22:52 pm

Dobrý den, jsem tu nový a potřebuju radu. Jeden z mých discusov se chová divně. Je schovaný pod mostem, velmi málo vylézá ven, je lekavý a nepřijímá potravu. Je to choroba? Koupil jsem ho i s druhým discusem a ten je v pohodě. S ostatníma rybičkama je ok, papá...Díky za radu :)
felipe90
 
Príspevky: 2
Založený: 27 Jan 2015 22:42 pm

Reklama

Re: Discus - správanie

Odoslaťod martin_s » 28 Jan 2015 09:24 am

Obrázok používateľa
martin_s
 
Príspevky: 5718
Obrázky: 0
Založený: 04 Máj 2005 09:56 am

Re: Discus - správanie

Odoslaťod felipe90 » 29 Jan 2015 02:30 am

Jsem akvarista začátečník. Akvárko mám 54 litrové, set s ohřívačem vody,molitanovým filtrem,zářivkou,z rostlin tam mám 3anubiasy,mechové kuličky a jednu rostlinu na kameni,akvárium mám cca půl roku, mám tam 2x skalára, 5xživorodky, 1mrenku, 1přísavníčka, 6xneonky,2xdiscus,dva malé šnečky,jednoho velkého šneka. krmím vločkama, plus sypké krmivo. 3x do týdne dávám rozmrazené a propláchnuté artemie, jeden discus je jí, druhý ne, jinou potravu nepřijímají, jak je mám naučit jíst i vločky nebo to sypké krmivo? paní v obchodě říkala, že se když budou hladní, snědí i ty vločky...jeden z discusů je přes den utáhnutý, schovaný pod mostíkem, velmi málo vylézá, včera po výměně vody jakoby ožil a i s druhým byl dnes celý den venku, ale stále nejedl. viditelné znaky choroby nejsou...testy vody vyšly všechny v pořádku, teplotu vody mám nastavenou na 28stupňů. Někde jsem četl že discus se ke skalárům nehodí,ale tito spolu vychází, někde jsem četl že to nevadí. Budu rád za každou radu...
felipe90
 
Príspevky: 2
Založený: 27 Jan 2015 22:42 pm

Re: Discus - správanie

Odoslaťod Hryzo » 29 Jan 2015 06:47 am

dostanes tu 2 zakladne rady -
ryby vrat do obchodu a vynadaj tomu, kdo ti ich do 54l akvaria predal
viac citaj a hladaj clanky o zacinani s akvaristikou ...