Krevetkárium 20L , Založenie, BEZ FILTRA



Sladkovodné krevetky,slimáky,raky,kraby.....

Moderátor: Norman

Krevetkárium 20L , Založenie, BEZ FILTRA

Odoslaťod Keksik » 03 Feb 2016 18:28 pm

Zdravim.
Mam v plane založiť krevetkarium bez filtracie. V prvom rade chcem upozornit ze to nerobim preto aby som usetril na technike ale preto ze ma to laka. Bol by som rad ak by som od vas dostal nejake postrehy, navrhy alebo ak by ste mi polozili otazky, ktore mna este nenapadli a bolo by dobre ich zvazit pred zalozenim. Filter tam mozem nasadit hocikedy ale chcem vytvorit prostredie bez neho. Hodim sem svoju predstavu a ak budete mat chut, kludne sa k tomu vyjadrite, poradte atď.

- Akvarium: Dennerle 20L 25x25x30 (s/h/v)
- Osvetlenie: Aquael Leddy Smart Plant LED 6W. Budu tam machy a rastliny nenarocne na svetlo, tak hadam bude stacit.
- Dno: tato cast planu mi robi najvacsiu starost. Rozhodujem sa ci pouzit Kremicity piesok od Dennerle zrnitost 1-2mm alebo ilove granule Rataj ProfiSoil zrnitost 1-2mm. Ilove granule su lepsie v tom ze ich osidli viac bakterii, co je super kedze tam nebude filter, lenze su lahke. Planujem tam slimaky Melanoides tuberculatus [url][url]http://rybicky.net/atlasostatnich/piskorka_vezovita[/url][/url], ktore sa zavrtavaju do dna. Tym by moli rastliny v ilovitom substrate uvolnit. Neodporuca sa miesat granule s pieskom. Mate nejaky napad co tam dat?
Rozmyslal som tiez nad akadamou. Lenze ta mi zase bude ovplyvnovat chemiu vody a pri castej vymene vody neni vhodna :/
Tu je link na obrazok. Zakreslil som tam kde by co malo byt: [img][img]http://www.upnito.sk/imggal.php?viewGallery=feab787c5822e9d2e5e59425d29cd93b[/img][/img]