150-litrová Amazonka



spustená nová sekcia kde budete mať možnosť prekonzultovať s akvaristami dosiahnutý layout Vášho akvária

150-litrová Amazonka

Odoslaťod MicPid123 » 16 Dec 2016 21:28 pm

Zdravím,
Tak som tu spat po 2 rokoch :) Moje stare akvarium fungovalo bez nejakych vacsich zmien az do leta kedy som bol zaneprazdneny a na akva nebol cas, To sa prejavilo na rastlinkach, rybach a celom akva. Nejake ryby som predal, nieco pokapalo, z rastlin som zachranil poslednych zopar kuskov a zaciname odznova. Par tyzdnov dozadu som celu sobotu cistil techniku a daval dokopy rastliny. Spravil som trosku atypický scape, pretoze som chcel vyskusat nieco nove, zaujimave co nemaju vsetci (8cm strku v celom akva je mainstream :o ). Dno je vrstvene z drenaznej vrstvy ktoru tvori hrubsi strk, na to isiel piesok, potom stare dno, opat piesok, zelezity il a finalna vrstva piesku. Nasadil som nejake rastliny a nechal bezat filtre. Vcera mi dosla objednavka rastlin z .akvazahrada.sk (naozaj vyborny eshop, uzasne ceny, rastliny v top kvalite +darcek tablety do dna :angel: ), tak som posadil aj tie a dnes dal prvu varku ryb.

Momentalny stav akvaria:

Technika:
Filter: EHEIM 2211
SERA Fil

Ohrev: Atman 100W

UV lampa: Akvanova 9W

CO2: DIY na sodovkove bombicky

Osvetlenie: 2x T5 30W

Flora:
Vallisneria spiralis
Hemianthus micranthemoides
Echinodorus bleheri
Echinodorus quadricostatus
Cryptocoryne affinis
Limnophila sessiliflora
Riccia fluistans
Alternathera Reineckii Mini
Sagittaria subulata
Staurogyne repens
Bacopa caroliniana
Hygrophila corymbosa

Osadenstvo:
6x Tetra cierna
8x Tetra krvava
Planujem este nejake krvave dokupit + este nejake ine tetry popripade este kravetky.

Chemia:
hnojivo Easy-life Profito
alginat Easy-life Algexit
Easy-life Easycarbo

Budem vdacny za akekolvek postrehy, napady a kritiku :)

P.S Fotka je spravena vcera, cize este bez ryb.
Prílohy
DSC_0752.jpg
MicPid123
 
Príspevky: 95
Obrázky: 0
Založený: 19 Aug 2013 11:59 am

Reklama

Re: 150-litrová Amazonka