Moje prvé "mini-čko"



spustená nová sekcia kde budete mať možnosť prekonzultovať s akvaristami dosiahnutý layout Vášho akvária

Moje prvé "mini-čko"

Odoslaťod Minďo » 13 Jan 2017 01:57 am

Tak čas na ďalšie akva
ROZMERY : dĺžka 60, šírka 20, výška 24
FILTER : vnútorný aquael turbo 500 (bez keramiky, výška akva to nedovoľuje)
OHREV : Žiadny, celoročne je teplota v izbe cca 24
SVETLO : 13w žiarivka t5, musím kúpiť novú trubicu, alebo kúpim rovno 2x 10w led reflektor (studená biela alebo denná biela?
SUBSTRÁT : mám piesok z horskeho potôčka, rastliny v ňom rastú ani neovplyvňuje ph, alebo agro aquaplants ako výživné dno a na to vrstva kremiciteho strku frakcia 1-3 mm
RASTLINY : Netuším aké tam dám, nechám si poradiť ( v rastlinách som začiatočník a teda sa moc nevyznam)
DEKORÁCIE : Drevo (koreň z čerešne)
HNOJENIE : buď rada easy life, alebo pmdd
CO2 : uvidím ale zatiaľ nemám takú možnosť

Všetky veci mám k dispozícii okrem co2 a tej druhej alternatívy substratu a svetla.
Minďo
 
Príspevky: 149
Obrázky: 0
Založený: 07 Máj 2013 18:25 pm

Reklama

Re: Moje prvé "mini-čko"

Odoslaťod Minďo » 13 Jan 2017 02:05 am

Chcel by som tam mať HC cuba (to neviem či bude možné bez co2) poprípade nejakú alternatívu, a hygrophillu corymbosa compact a difformis (viem tá je dosť veľká ale keď ju budem strihať možno ju udržím na uzde). Ďalej si nechám poradiť, nie preto že som lenivý si nájsť vhodné rastliny ale preto, že uprodnostnim rady od reálnych ľudí čo majú skúsenosti pred nejakým atlasom :-)
Minďo
 
Príspevky: 149
Obrázky: 0
Založený: 07 Máj 2013 18:25 pm

Re: Moje prvé "mini-čko"

Odoslaťod snajprik » 13 Jan 2017 09:19 am

Niečo k tomu.
Rozmer: hrubý máš 30L čistý zo substrátom asi 25L
Filter: je 4,4W s prietokom 500L/h ten ti prečerpá objem akvária za 3 minúty celkom silne na 25L, na to tvoje akva by som račej použil niečo s prietokom cca 150L/h. Ja osobne by som použil závesný filter zo špongiou na nasávaní.