Projekt 400



spustená nová sekcia kde budete mať možnosť prekonzultovať s akvaristami dosiahnutý layout Vášho akvária

Re: Projekt 400

Odoslaťod Fan_Tomas » 05 Jan 2016 16:11 pm

Nema niekto na predaj, pripadne nevie poradiť, kde by som zohnal divocaka Cameta Yellow ? Dakujem ! :)
Fan_Tomas
 
Príspevky: 145
Založený: 14 Mar 2015 12:59 pm

Reklama

Re: Projekt 400

Odoslaťod Fan_Tomas » 07 Jan 2016 12:55 pm

Takze novorocny update !
Som student vysokej a prave sa nachadzam v skuskovom obdobi, takze clovek robi presne to co ma, vsetko ine, len aby sa nemusel ucit! :D Preto som sa rozhodol toto jedno krasne dopoludne na trocha obsirnejsi update, nech vieme, ako sa akvarium ma a samozrejme ake druhy ryb to mam presne v nadrzi (sam to nemam zratane).
Od zalozenia koncom augusta akvarium slape pomaly ale isto, vela ludi ma tu na zaciatku odsudzovalo, ze som tam vypustil ryby skoro, ze mi nevydrzia etc...Na velke prekvapenie, uhyny sa u mna drzali na uzde, ziaden z nich nemal nic spojene s kvalitou vody ! :) 95% z uhynutych ryb tvoria kamikadze skokani (tetry fredcoucove, SAE, mrenky nadherne) kedze mam "open-air tank" . Zvysnych 5% tvoria 1x Loricaria Rio atabapo (zmizla bez stopy) a 2 dospele disky - jeden Symphysodon discus Rio de Oriximina (samec) , od zaciatku pridania, mal problem s potravou, nechcel nic ine len artemie, vydrzal 4 mesiace. Druhy je Symphysodon discus Leopard, zrejme moja chyba pri transporte alebo aklimatizacii, od vpustenia do nadrze nezral, liecba (praziquantel, flagellol, 36,5°C voda) nezabrala. Cest ich pamiatke !
Akvaristom som uz od mojich 5 rokov, no toto je moja prva vacsia nadrz, takze som patricne experimentoval s rybami, vymienal, predaval az som zistil, co mi vyhovuje, co sa mi paci, kedy mam pocit "spokojneho akvaristu" pri pohlade do nadrze... no a thats it.