60l akvarko s rajovcami a ostriežikmi



Všetko okolo akvarijných rýb

60l akvarko s rajovcami a ostriežikmi

Odoslaťod Majinko » 23 Feb 2005 12:38 pm

Mám k vám jednu prosbu mám 60l akvárium v nom
2 prísavníky
2 rajovce dlhoplutvé
2 ostiežiky purpurové
5 tetier neónových
Chcel by som vediet ci tato kombinacia osadenstva bude spolu nazivat v mieri a aky je limit pre pocet ryb v akvarku!
Potreboval by som este vediet ako rozoznat samca a samicu pri ostiežikoch a rajovcoch! 8)
Je dobré ak od začiatku krmim ryby cyclopmi?
akvarko mám mesiac,takže som začiatočník!diky moc :shock:
Obrázok používateľa
Majinko
 
Príspevky: 128
Obrázky: 1
Založený: 23 Feb 2005 12:22 pm
Bydlisko: Žilina

Reklama

Re: 60l akvarko s rajovcami a ostriežikmi

Odoslaťod viridis » 23 Feb 2005 13:48 pm

Asi nebude. Teda dlhodobo.
Ostrieziky purpurove v tak malom akvariu si zrejme budu hajit svoje teritorium, co moze byt aj cela nadrz. U mna sice v 120 l akvariu dlho zil pri pare ostriezikov aj hufik neoniek, kym ich samec ostriezik nezlikvidoval.
viridis
 
Príspevky: 274
Obrázky: 13
Založený: 08 Nov 2002 10:26 am
Bydlisko: ZV

Re: 60l akvarko s rajovcami a ostriežikmi

Odoslaťod Satyricon » 23 Feb 2005 14:59 pm

..ja mam skusenost,ze neonky tam aj vydrzali,lebo neonky sa zdrziavaju v strednom stlpci akva,a ostrieziky pri dne...i ked mali mlade,tak neonky prezili..u rajovcov pohlavie rozoznas - samec ma pretiahnute plutvy,samicka ich ma kratsie..ostrieziky samec ma hornu plutvu na konci zaspicatenu samicka oblu..
Obrázok používateľa
Satyricon
 
Príspevky: 120
Obrázky: 57
Založený: 01 Feb 2005 13:32 pm
Bydlisko: Košice-Sever

Re: 60l akvarko s rajovcami a ostriežikmi

Odoslaťod Majinko » 24 Feb 2005 15:30 pm

praveze mne sa zda,ze 1 ostriežik ten najvacsi sa akosi utiahol,stale sa schovava a ani zrat moc nechce neviete cim to moze byt?

Este som chcel len tolko,ze vsetko su to mlade rybky malych rozmerov
Obrázok používateľa
Majinko
 
Príspevky: 128
Obrázky: 1
Založený: 23 Feb 2005 12:22 pm