Začiatočnícke bettárium (Juwel rio 125)



spustená nová sekcia kde budete mať možnosť prekonzultovať s akvaristami dosiahnutý layout Vášho akvária

Re: Začiatočnícke bettárium (Juwel rio 125)

Odoslaťod lev_ica » 01 Aug 2017 09:58 am

Podľa mňa, Amos rozpad plutiev nemá. Moji bojovníci si takto trhajú plutvy pravidelne. Stačí nejaká drobná zmena v akváriu, napríklad nejaká kreveta priviedla na svet mladé, za ktorými sa bojovníci prepletajú v rastlinách aby ich ulovili alebo aspoň okukli, alebo nejaký slimáčik a poškodenie je na svete... Zvyčajne to postupom času zrastie a po nejakom čase to majú opäť. Také 'zranenie' postupne môže prerásť v BRP, ak má bojovník slabšiu imunitu, ale zvyčajne sa tie 'trhance' akoby zlepia. Nie som síce odborník, ale zopár samcov uz som mala a takmer vždy to bolo tak... A ani pri akejkoľvek snahe moji bojovníci nemali v rastlinnom akváriu také 'hladké' konce plutiev ako pri chove v čistom akváriu bez rastlín a dekorácií.
Obrázok používateľa
lev_ica
 
Príspevky: 609
Obrázky: 65
Založený: 25 Jan 2014 16:55 pm

Reklama

Re: Začiatočnícke bettárium (Juwel rio 125)

Odoslaťod lev_ica » 01 Aug 2017 10:04 am

A zbytočným liečením mu tú imunitu skôr oslabíš podľa mňa. V tvojich podmienkach si ani neviem predstaviť, že by Amos mohol mať BRP a zvlášť po dvoch mesiacoch... Aj keď možno po takých prudkých zmenách, ktoré robíš, keď sa 'vyplašíš' mu skôr uškodíš a nejakú chorobu to časom spôsobí.
Obrázok používateľa
lev_ica
 
Príspevky: 609
Obrázky: 65
Založený: 25 Jan 2014 16:55 pm

Re: Začiatočnícke bettárium (Juwel rio 125)

Odoslaťod michellebebe » 01 Aug 2017 10:38 am

Už som dala eSHu :oops: Takže keď neliečiť, tak môžem už len nepridávať ďalej eSHu a zas vymeniť časť vody.