125 po novom



spustená nová sekcia kde budete mať možnosť prekonzultovať s akvaristami dosiahnutý layout Vášho akvária

125 po novom

Odoslaťod Tarrad » 17 Júl 2017 17:35 pm

Zdravím akva komunitu,

Po dlhom čase sa hlásim o5. Mal som tu tému post263204.html?hilit=dubai#p263204 akva si dlho bežalo bez výrazných problémov tak nebolo príliš o čom písať. a kedže času nebolo veľa tak ani chváliť sa príliš nebolo čím.

Teraz sa chystám na prerábku tak zase raz študujem fórum.

Rád by som šiel čo sa týka rastlín do niečoho náročnejšieho možno aj vytvorit nejaký scape.
Aj ked v mojom prípade to je asi silné slovo. :)

Je mi jasné, že momentálne osvetlenie nebude stačiť takže by som chcel pridať prerobiť alebo vymenit.
Momentálne 2x 24W T5

Pridať CO2

Filter chcem neskor vymenit za externý.

Na začiatok asi toľko.

Inak mám tam 3,5 ročného prísavníka, ktorého by som rád podaroval ak by sa niekomu páčil.
Tarrad
 
Príspevky: 26
Založený: 06 Mar 2013 12:37 pm
Bydlisko: Stupava

Reklama

Re: 125 po novom

Odoslaťod Tarrad » 17 Júl 2017 17:50 pm

Svetlo mám tri aleternatívy.

Mám to v kryte ucelenom a tak by som to rád zachoval takže:

1. vymeniť za LED celý kryt.
https://www.ferplast.com/eu/dubai-led-l ... black.html
ten vrchný plast je čierny ale mal by sa dať vymeniť za ten biely čo mám

2. pridať k T5 2x24W jeden alebo dva LED panely
http://nekto.sk/d/led-panel-stvorcovy-b ... biela/530/
http://nekto.sk/d/led-panel-stvorcovy-b ... biela/531/

3. trubice zrušiť a dať tam toto
https://www.ledprodukt.sk/led-panely/69 ... dena-biela
https://www.ledprodukt.sk/led-panely/69 ... epla-biela

V ledkách sa príliš nevyznám takže neviem ktoré riešenie ak vôbec nejaké by bolo vhodné.
Pridanie dalšiej trubice prípadne trubíc je nereálne z dôvodu tech. vyhotovenia krytu.
Tarrad
 
Príspevky: 26
Založený: 06 Mar 2013 12:37 pm
Bydlisko: Stupava

Re: 125 po novom

Odoslaťod Tarrad » 20 Júl 2017 22:06 pm

Čaute borci,