Zmenšujem akvárium poraďte



spustená nová sekcia kde budete mať možnosť prekonzultovať s akvaristami dosiahnutý layout Vášho akvária

Zmenšujem akvárium poraďte

Odoslaťod Patrik77 » 11 Okt 2017 10:12 am

Dobrý deň prajem. Mám doma 300l akvárium s cichlidamy a akvárium mám zariadené ako "Afrika" takže žiadne rastliny. Z dôvodu prestavby domu ho musím zrušiť no chcel by som si založiť nové menšie a s rastlinami. Viem že to nebude jednoduché no dúfam že to zvládnem.
Moja predstava je asi 30-50l s mnoho rastlinami a malìmy rybkamy možno aj zopár krevetiek ak to pojde.
Moja otázka :mohol by som využiť techniku z terajšieho akvária ? Mám tam externý filter NFC 1200 a okyslicovac s prietokom 400l. Alebo je to príliš "silné" na takéto akvárium.
ĎAKUJEM
Patrik77
 
Príspevky: 11
Založený: 11 Okt 2017 09:44 am

Reklama

Re: Zmenšujem akvárium poraďte

Odoslaťod Jirka Scobak » 11 Okt 2017 11:53 am

Rostlinné 30-50l dám bez jakékoli techniky, jen se světlem. Takže podle mě z toho nic nepotřebuješ.
Obrázok používateľa
Jirka Scobak
 
Príspevky: 1546
Obrázky: 194
Založený: 25 Jan 2007 22:14 pm
Bydlisko: Bratislava

Re: Zmenšujem akvárium poraďte

Odoslaťod Patrik77 » 11 Okt 2017 14:34 pm

A pre ryby tam netreba filtráciu a okyslicovanie, prípadne čistota vody?
Patrik77
 
Príspevky: 11
Založený: 11 Okt 2017 09:44 am

Re: Zmenšujem akvárium poraďte

Odoslaťod Jirka Scobak » 11 Okt 2017 15:28 pm

https://www.facebook.com/groups/1336440 ... 239451400/
Ne, pokud je tam hodně rostlin a ryby vložíš 1,5 měsíce od založení. Doporučuju na úvod jen málo ryb.
U gupek je fajn, že se namnoží do kapacity nádrže, u jiných ryb je třeba to odkoukat.
Video je 60l, původní počet gupek byl 11. Množství, co vidíš, se už drží déle, než rok.
Obrázok používateľa
Jirka Scobak
 
Príspevky: 1546
Obrázky: 194
Založený: 25 Jan 2007 22:14 pm
Bydlisko: Bratislava

Re: Zmenšujem akvárium poraďte

Odoslaťod Patrik77 » 12 Okt 2017 05:26 am