potrebujem poradiť, dostal som akvárium



Všetky otázky ľudí ,ktorý začínaju alebo chcú začať s akvaristikou.Akvaristické začiatky.

potrebujem poradiť, dostal som akvárium

Odoslaťod janiak » 25 Nov 2017 00:00 am

Dobrý deň, dostali sme od známeho akvárium a ani neviem ako, ale starosť o neho ostala na mne. V akvaristike som úplný začiatočník a mám preto dosť problémov s fungovaním, najmä s čistotou vody. Po mesiaci prevádzky som už na veľa vecí prišiel, ale stále neviem ako zlepšiť to čistenie vody, v akvaristike mi neporadili tam robia len predavačky a tak som prišiel po informácie sem, snáď niekto poradí. Ten známy u ktorého akvárium predtým fungovalo problémy nemal, no mne aj po vyčistení filtra za 3 dni zase sa začne špiniť voda, po týždni je už dosť kalná. Akvárium má 25 litrov a filter mám AQUAEL FAN mini Plus. Už som do neho kúpil aj nové penové filtre, ale po 3 dňoch som zase zbadal že mi pomalšie tečie voda a je špinavšia. Bolo treba filter vyčistiť, čo netrvá dlho a voda sa potom vyčistí, ale robiť to každé tri dni je otravné. V čom vidím ja dosť veľký problém a čo som sa dočítal na internete, je že mám asi veľmi veľa rýb. Mám 3 závojnatky, 5 zlatých rybiek, 1 prísavníka a 1 sumčeka. Všetky tieto rybky som dostal už aj s akváriom. Rovnako aj filter som dostal.
Vie mi niekto poradiť ako zlepšiť čistotu vody v akváriu aby som nemusel filter tak často čistiť? Treba kúpiť nejaký silnejší? Ak áno aký konkrétne..Alebo nejaké liečivo na čistenie vody? A ďalej existuje nejaký tichý kompresor na vzduch? A ešte ako často a kedy mám rybkám svietiť aby neboli stresované. Prosím poraďte ak viete, rybky som si po mesiaci obľúbil, pekne sa na ne díva. Ďakujem za všetky rady.
janiak
 
Príspevky: 2
Založený: 24 Nov 2017 22:57 pm

Reklama

Re: potrebujem poradiť, dostal som akvárium

Odoslaťod maros12345 » 25 Nov 2017 00:18 am

Ahoj, áno veľa rýb a nevhodné. Myslím,že väčšina ľudí ti povie,čo nebudeš chcieť počuť.


Odoslané z LT30p pomocou Tapatalku
maros12345