Začiatok akvária a rady



Všetky otázky ľudí ,ktorý začínaju alebo chcú začať s akvaristikou.Akvaristické začiatky.

Začiatok akvária a rady

Odoslaťod badam » 03 Dec 2017 18:48 pm

Prajem všetkým pekný podvečer, rozmýšlam že si kúpim akvárium presnejšie to bude zrejme (https://www.mall.sk/akvaria/catgato-akv ... c-60x30x30).. Voľakedy som už mal akvárium ale menšie. Chcel by som sa spýtať na niektoré veci napr. že či to vybavenie v akva vyhovuje? + dokúpim nejaké rastlinky, štrk (napr. http://akvaland.sk/1263-akvarijny-strk-hagen-1-2mm.html).. Chcel by som tam mať približne 10 rybiek (zopár neoniek, gupky a možno ešte niečo maličké a jednoduché na chov..) Akvárium by som cca mesiac zabehol s rastlinkami, čistil filter len v akva vode a kontroloval by som ph. Budem rád ak mi napíšete či so všetkým súhlasíte čo som tu spomenul a ak som na niečo zabudol tak by som bol rád keby ste mi napísali, som začiatočník.

Vďaka.
badam
 
Príspevky: 1
Založený: 03 Dec 2017 18:39 pm

Reklama

Re: Začiatok akvária a rady

Odoslaťod Dzumigar » 03 Dec 2017 19:04 pm

Sevas, super ze sa pýtaš.
https://rybicky.net/clanky/536-zaciname ... ni-akvaria
Dnes mám dobrú náladu, použil som Google za druhého.
Budem ironický :
Ideme do tohto akva aspoň 50ks Neoniek.
Keď pri meraní zistíš stav pH.
Čo s tým plánujem robiť?
Dzumigar
 
Príspevky: 208
Obrázky: 0
Založený: 18 Júl 2011 21:00 pm
Bydlisko: Sládkovičovo

Re: Začiatok akvária a rady

Odoslaťod I.P. Pavlov » 03 Dec 2017 21:54 pm

Ja nechcem byť ironický, skôr realista. Pre gupky malé a rovnako pre neónky. Skús si tému premenovať, lebo na výraz " začiatok" je tu tém habadej. Potom sa môžme pustiť do rád.
Využi googla a sústreď sa na rybky "microrasbora", "rasbora", Namiesto "klasických neoniek radšej tento druh:
https://rybicky.net/atlasryb/neonka_modra
Obrázok používateľa
I.P. Pavlov
 
Príspevky: 2661
Obrázky: 9
Založený: 19 Jan 2016 23:39 pm

Re: Začiatok akvária a rady

Odoslaťod vincent van gogh » 04 Dec 2017 19:55 pm