juwel primo 60 led



spustená nová sekcia kde budete mať možnosť prekonzultovať s akvaristami dosiahnutý layout Vášho akvária

Re: juwel primo 60 led

Odoslaťod matte » 11 Mar 2018 22:04 pm

2 krevetky konzumujuce najvacsi chumac riasy co som mal v akva :)
Obrázok
I.P. Pavlov napísal::lol: No šak vyčkaj času :wink:

tak aspon napis co mi hrozi, porad, ale taketo znevazujuce prazdne reci nikomu nepomozu, nechapes, ze som samouk, amater, zaciatocnik, toto je moje 1. akvarium v zivote? robim co mozem, ked to nepojde kupim si tretiu macku
Obrázok používateľa
matte
 
Príspevky: 2086
Obrázky: 56
Založený: 05 Feb 2018 21:22 pm

Reklama

Re: juwel primo 60 led

Odoslaťod I.P. Pavlov » 11 Mar 2018 22:17 pm

Tebe sa pokúšalo viac ľudí poradiť, no prišli na to (i Ja), že je to ako hrach o stenu hádzať
Obrázok používateľa
I.P. Pavlov
 
Príspevky: 2661
Obrázky: 9
Založený: 19 Jan 2016 23:39 pm

Re: juwel primo 60 led

Odoslaťod matte » 11 Mar 2018 22:34 pm

vsetky racionalne a pre mna realne rady som dorzal a ked sa rady nedockam, nemam na vyber musim skusat, ved to koniec-koncov vela ludi pise, ze kazde akva je ine, ze skusenosti, ze kazdy ma svoju cestu..
ale aj tak diki, aj blby koment je lepsi ako ziadny :)
Kód: Vybrať všetko
Je pravda, že na řasy jsou za určitých okolností velmi účinnou zbraní. Žerou prý dokonce i černou štětičkovou řasu! Ale pozor, jsou to všežravci - ve velké oblibě mají veškeré krmivo, které zbyde po rybách, jsou dokonce schopné se vrhat na kousky krmiva jako první. V mém akváriu se přetahují o mražené patentky s malými tetraodonky Carinotetraodon travancoricus - i když vzhledem k pomalým reflexům ryb se tomu CJ dokáží vyhnout, prostě přiběhnou jako první, sousto popadnou a bleskově s ním odplavou do úkrytu. Také se naučily vybírat ulity okružáků, kterým tetraodoni odkousli tělo. Je to vítaná zdravotní policie, aspoň se zbytky šneků v akváriu nerozkládají - ale CJ se teď vrhají po každé ulitě a dokáží zlikvidovat i živé malé okružáky.