Rybičky mi zomierajú



Všetko čo nezapadá do ostatných sekcií - rôzne problémy s chodom akvária, fotografovanie, pozadia....

Rybičky mi zomierajú

Odoslaťod Veve28 » 31 Mar 2018 19:24 pm

Dobrý deň, mám problém. Som začiatočník, chovám rybičky (2 black molly, 2 neonky, 5 tetier, 4 prísavníkov a 2 malé zlaté rybky, u ktorých neviem ich názov). Mám ich už skoro dva týždne, no v poslednej dobe mi začali hynúť. Od začiatku bolo akvárium mútnejšie s žltozeleným zákalom. Ryby som na začiatku kŕmila častejšie (2-3 krát denne) a teraz iba raz. Kombinujem dva druhy krmiva. Dva krát som im dala baktérie (prospešné), vysávala som vodu, a dva krát som aj menila. Dokúpila som rastliny a 2 prísavníkov (teraz sú štyri, no jeden zmizol). Jedna neónka zomrela, druhá zmizla. Zomrela rovnako aj tá malá zlatá. Black molly ešte žijú, no samica vyzerá dosť choro a má zväčšené brucho a samec sa nejak zväčšil. Filtrujem pravidelne, spolu s ohrievaním, 3 hodiny ráno a 3 večer. Neviete mi prosím poradiť
Veve28
 
Príspevky: 30
Založený: 31 Mar 2018 18:55 pm

Reklama

Re: Rybičky mi zomierajú

Odoslaťod MaceKx » 31 Mar 2018 20:01 pm

Ako to citam cele zle.

Nepises nic o akvariu velkost, kedy bolo zalozene, ako dlho po zalozeni bolo bez ryb, rastlinky kolko a ake - nejaka fotka by pomohla.

Filtrujes 3 hodiny rano a 3 vecer ? Cele zle filter musi ist nonstop. Ked mas ohrievac s termostatom to iste nonstop sam sa zreguluje.

Predpokladam ze akva bolo bez zabehu a teraz to vypuklo ako sa nahromadil amoniak a tym vypinanim filtra to iba zhorsujes. Pomoze si nastudovat co to o zabehu akvaria ako filtrovat, ako menit vodu (kolko a ako casto) ... proste cele zle
MaceKx
 
Príspevky: 487
Obrázky: 25
Založený: 19 Dec 2010 16:09 pm
Bydlisko: Skalica

Re: Rybičky mi zomierajú

Odoslaťod Seraph » 31 Mar 2018 20:02 pm

Filtrujes 3 hodiny denne??? Filter musi bezat nonstop. Rybky ak isli do akvaria hned po zalozeni, tak sa ich uhynu nemozno cudovat, akvarium treba zabehnut 3-4 tyzdne bez ryb....