Aké rastliny môžu byť s akými v jedno akvárku?



Akváriové rastliny - hnojivá, co2, pmdd, popis rastlín, pestovanie - starostlivost....

Aké rastliny môžu byť s akými v jedno akvárku?

Odoslaťod Julka » 11 Júl 2018 13:10 pm

Dobrí deň, prosím Vás, som začiatočník v akvaristike a akvárko mám asi dva dni. Veľké 80x35x45 (set) zatiaľ v ňom mám od predvčera naliate štartovné baktérie a zapnutý filter. ďalej tam mám na dne cca 4cm substrát-kamienky. Chcela by som ho osadiť rastlinkami a až potom dať do neho rybičky ale neviem aké druhy rastlín. Už som o nich si aj čo to počítala ale ako začiatočník si stále nie som istá. Prosím, ak by ste mi niekto vedel poradiť aké rastlinky môžu ísť dokopy aby všetky prežili, budem veľmi vďačná. Ešte by som chcela spomenúť že by to mali byť najlepšie nejaké jednoduché, nenáročné rastlinky. Ešte...na začiatok po vysadení a zabehnutí by som chcela chovať gupky a neskôr asi pridám prísavníka a iné rybičky... :) budem rada za každú radu. Ďakujem :D
Julka
 
Príspevky: 3
Založený: 11 Júl 2018 12:56 pm

Reklama

Re: Aké rastliny môžu byť s akými v jedno akvárku?

Odoslaťod newsted » 11 Júl 2018 13:26 pm

Odpovedala si si sama.
'nejaké jednoduché, nenáročné rastlinky'
Mas set a minimum svetla, predpokladam, ze nechces CO2 a hnojivo.
Pozri sem https://tropica.com/en/plants/?tabIndex=1&alias=Easy do sekcie easy rastlin, nech mas aspon nejaku predstavu co kupovat.
Prisavnika neodporucam, zvyknu zrat rastliny. Skus napr rybku Otocinclus
Obrázok používateľa
newsted
 
Príspevky: 385
Založený: 04 Máj 2008 18:22 pm
Bydlisko: Irsko

Re: Aké rastliny môžu byť s akými v jedno akvárku?

Odoslaťod Julka » 11 Júl 2018 14:23 pm

Aha ďakujem. A prosím Vás, mám ešte jednu otázku. Ohľadom hnojiva rastliniek. Aké je asi najlepšie? Tekuté, sypké, hnojivá dna, tekutý uhlík?
Julka
 
Príspevky: 3
Založený: 11 Júl 2018 12:56 pm

Re: Aké rastliny môžu byť s akými v jedno akvárku?

Odoslaťod Julka » 11 Júl 2018 14:23 pm