Aqua 45l



Všetky otázky ľudí ,ktorý začínaju alebo chcú začať s akvaristikou.Akvaristické začiatky.

Aqua 45l

Odoslaťod peter838 » 27 Jún 2019 12:22 pm

Zdravíčko, nejaký čas už študujem toto fórum a rozhodol som sa že sem skúsim napísať aj ja.
Akvaristike sme sa venovali s bratom pred cca 15 rokmi, mali sme pred tým, spoločenské akva cca 85l aj sa mu darilo ale jdného dňa prasklo, všetko vytieklo a povedal som si vtedy, že to skúsim niekedy neskôr. To sa stalo cca pred mesiacom keď som narazil na toto fórum a rozhodol som že to skúsim ešte raz. Od vtedy sa všetko zmeilo, a je zo mňa zas úplný začiatočník.

Všetko o akvariu:
Rozmer 50 x 30 x 30 - 45L, výpočtom cca 35l vody
Filter: AQUAEL PAT MINI
Ohrievač: 75W teplota nastavená na 26°C
Pozadie: čierna matná fólia nalepená zo zadu a boku
Svetlo Tommi LED - výrobca udáva 954 lm, časovač na 12hod
Teplomer
Štrk, piesok riečny cca 1.6mm - 4mm - časť od kamaráta akvaristu, časť dokúpená
Dekorácie: pieskovec, bridlica, 2 x dekorácia rozbitej vázy, 2 x kúsok ruly + ďalšie sa plánujú - nimi plánujem vytvoriť niečo čo nahradí tie vázy.
CO2 - neplánujem

Rastliny: Egeria Densa - 1x košík kúpený + časť som dostal
Lobelia cardinalis - 1x košík kúpený
Hygrophila corymbosa 'Stricta' - 3ks
Hemianthus callitrichoides 'Cuba' - bol jeden košík ale tá to vzdala... na fotke ešte je.
Anubias barteri var. nana 'Mini' - 1x väčšia prichytená na štrku, 1x menšia na pieskovci
nejaká tráva - dostal som trs, ale kamarát si nevi spomenúť na názov - budem rád ak na to prídeme :lol:

Parametre vody , merané pásikmi od TETRY
NO3 - 10
NO2 - 0
GH - 8
KH - farba medzi 6 a 10
PH - 7.2
CL - 0
vizuál - snažil som sa presadiť svoje ale niekedy treba aj počúvnuť - rozbité vázy, verím ale že časom to zmením

Osadenstvo:
to sa zatiaľ plánuje, keďže to nie je nič veľké, niečo na spodok akvária, bojovnica samec + ak sa dá ešte niečo malé k tomu, no nechám si poradiť.