Prvé 250L akvárium



Všetky otázky ľudí ,ktorý začínaju alebo chcú začať s akvaristikou.Akvaristické začiatky.

Prvé 250L akvárium

Odoslaťod SKRRT » 15 Apr 2021 22:07 pm

Ahojte, som začiatočník niečo som už počítal o starostlivosti akvária no predsa sa chcem poradiť. To že nechať zabehnuť akvarium viem, čo by som teda potreboval poradiť je: aké rybky si tam zaobsarať, aké rasstliny sú nenáročné, a na čo všetko zabúdam

Moja predstava je teda 250L akvárium s INVITAL Japanese Soil, rastlinky si kľudne nechám poradiť, a rybičky by som si predstavoval 3 skalarov a 2terčovcov ( neviem veľmi odhadnúť či to je veľa alebo málo) plus k tomu Gupky (tiež neviem odhadnúť koľko)
Značku alebo typ filtra momentálne neviem kedže akvarium beriem od kamarátovho deda a filter mu ževraj v pohode stačil

Poprípade pokiaľ máte nejake odskúšané prípravky do vody, alebo pomocky čo by mohli pomocť začiatočnikovy by som bol vďačný

Bol by som rád za rady od Vás skúsenejších a lásakvých.

Ďakujem pekne za rady.
SKRRT
 
Príspevky: 6
Založený: 02 Apr 2021 19:22 pm

Reklama

Re: Prvé 250L akvárium

Odoslaťod melbymbo » 15 Apr 2021 22:36 pm

najprv si skus zistit aka voda ti tecie z vodovodu. kup si testy na vodu v akvaristike alebo na internete znacka JBL sa vseobecne odporuca ze maju dobre tie papierikove testy. potrebujes vediet na zaciatok, aspon orientacne, hlavne PH a tvrdost vody. podla toho si mozes napriklad tu v atlase najst ryby a rastliny vhodne do tvojej vody. ako zaciatocnikovy ti neodporucam upravovat vstupnu vodu. Skalar je drava a v dospelosti velka ryba a gupky by mu boli dobrou potravou, tercovce su ryba vyzadujuca velmi mäkku vodu aka zvycajne v domacnosti z kohutika netecie.

taktiez aby sa ti dalo dobre poradit bude treba aby si zistil aky silny filter a svetlo v tom akvariu mas.
Obrázok používateľa
melbymbo
 
Príspevky: 211
Obrázky: 7
Založený: 09 Jan 2011 11:26 am
Bydlisko: Čachtice

Re: Prvé 250L akvárium

Odoslaťod SKRRT » 15 Apr 2021 22:40 pm